Κατηγορίες & βραβεία

Aναλυτικά οι κατηγορίες υποψηφιοτήτων στα βραβεία

BEST PERFORMER

Loyalty Brand of the Year

Το βραβείο απονέμεται στη μάρκα, η οποία συγκέντρωσε τις περισσότερες βραβεύσεις στο σύνολο των κατηγοριών.

Loyalty Agency of the Year

Το βραβείο απονέμεται στον πάροχο υπηρεσιών loyalty και engagement, ο οποίος συγκέντρωσε τις περισσότερες βραβεύσεις στο σύνολο των κατηγοριών.

1. Best in Loyalty & Engagement


Το βραβείο απονέμεται στο καλύτερο πρόγραμμα επιβράβευσης (loyalty) και δημιουργίας δεσμών με τον πελάτη (engagement), που έδωσε αξία και προνόμια στους πελάτες, δημιουργώντας παράλληλα τις προϋποθέσεις για ξεχωριστή αγοραστική εμπειρία (customer experience). Τα βραβεία κατανέμονται ανά κλάδο και τομέα δραστηριότητας.

1.1 Banking

Το βραβείο απονέμεται στην καλύτερη υποψηφιότητα από τον τραπεζικό κλάδο.

1.2 Insurance

Το βραβείο απονέμεται στην καλύτερη υποψηφιότητα από τον ασφαλιστικό κλάδο.

1.3 Energy

Το βραβείο απονέμεται στην καλύτερη υποψηφιότητα από τον κλάδο της ενέργειας.

1.4 Telecommunications & Media

Το βραβείο απονέμεται στην καλύτερη υποψηφιότητα από τον κλάδο των τηλεπικοινωνιών (υπηρεσίες τηλεφωνίας internet και συνδρομητικής τηλεόρασης και των μέσων μαζικής ενημέρωσης (εφημερίδες, τηλεοπτικά κανάλια, ραδιοφωνικοί σταθμοί, portals κλπ).

1.5 Automotive

Το βραβείο απονέμεται στην καλύτερη υποψηφιότητα από τον κλάδο του αυτοκινήτου.

1.6 Food Retail

Το βραβείο απονέμεται στην καλύτερη υποψηφιότητα που έχει υλοποιηθεί από επιχείρηση λιανικής του κλάδου των τροφίμων (σούπερ μάρκετ, discount, convenience, μικρή λιανική -μίνι μάρκετ, περίπτερο-, παντοπωλείο, αρτοπωλείο, ζαχαροπλαστείο, κ.ά.).

1.7 Electronics

Το βραβείο απονέμεται στην καλύτερη υποψηφιότητα από τον κλάδο των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών.

1.8 Furniture – Houseware – DIY

Το βραβείο απονέμεται στην καλύτερη υποψηφιότητα από τον κλάδο των επίπλων, του οικιακού εξοπλισμού και της διακόσμησης.

1.9 Fashion & Beauty

Το βραβείο απονέμεται στην καλύτερη υποψηφιότητα από τον κλάδο της μόδας και της ομορφιάς.

1.10 Sports

Το βραβείο απονέμεται στην καλύτερη υποψηφιότητα από τον κλάδο της άθλησης και της ευεξίας (γυμναστήρια, αθλητικά είδη, αθλητικά σωματεία κλπ).

1.11 Catering

Το βραβείο απονέμεται στην καλύτερη υποψηφιότητα από τον κλάδο της εστίασης (εστιατόρια, café, takeaway, delivery κλπ).

1.12 Travel

Το βραβείο απονέμεται στην καλύτερη υποψηφιότητα από τον κλάδο των ταξιδιών (αεροπορικές και ακτοπλοϊκές εταιρίες, car rentals, tour operators, αυτοκινητόδρομοι, υπηρεσίες πάρκινγκ κλπ).

1.13 Hospitality

Το βραβείο απονέμεται στην καλύτερη υποψηφιότητα από τον κλάδο της φιλοξενίας (ξενοδοχεία, tour operators κλπ).

1.14 Culture

Το βραβείο απονέμεται στην καλύτερη υποψηφιότητα που αφορά στον τομέα του πολιτισμού και της ψυχαγωγίας (εκδοτικοί οίκοι, βιβλιοπωλεία, θέατρα, κινηματογράφοι, θεματικά και ψυχαγωγικά πάρκα κλπ).

1.15 Άλλο

Το βραβείο απονέμεται στην καλύτερη υποψηφιότητα που δεν εμπίπτει σε καμία από τις προαναφερθείσες κατηγορίες.

2. Most Innovative Initiative

Το βραβείο απονέμεται στο καινοτόμο πρόγραμμα επιβράβευσης, που εντυπωσίασε το αγοραστικό κοινό.

3. Best New Product / Service Loyalty Initiative

Το βραβείο απονέμεται στην καλύτερη υποψηφιότητα που αφορά σε πρόγραμμα επιβράβευσης για ένα νέο προϊόν ή μια νέα υπηρεσία.

4. Best in E-commerce

Το βραβείο απονέμεται στο έργο που υλοποιήθηκε στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου, έκανε ευρύτερα γνωστή τη μάρκα και ταυτόχρονα δημιούργησε ένα υπόβαθρο επικοινωνίας μεταξύ των χρηστών, δίνοντας έμφαση στα στοιχεία που τους ενδιαφέρουν και τους ενώνουν με τις αξίες της.

5. Best in Omnichannel

Το βραβείο απονέμεται στο έργο που αποδεδειγμένα έδωσε με 360° πρακτικές αξία και προνόμια στους πελάτες, χρησιμοποιώντας πολλαπλά φυσικά και ψηφιακά κανάλια επαφής και αλληλεπίδρασης.

6. Best B2B Initiative

Το βραβείο απονέμεται στο πρόγραμμα πιστότητας που αφορά σε εταιρικούς πελάτες, ανεξαρτήτως κλάδου και επιχειρηματικού αντικειμένου.

7. Best Use of Rewards & Incentives

Τo βραβείο απονέμεται στο πρόγραμμα επιβράβευσης και παροχής κινήτρων πραγματοποίησης αγοράς ή σύνδεσης με τη μάρκα, που αποδεδειγμένα οδήγησε σε αύξηση της πιστότητας πελατών.

8. Best International Initiative

Το βραβείο απονέμεται στο πρόγραμμα πιστότητας που υλοποιήθηκε σε αγορά του εξωτερικού από επιχείρηση η οποία έχει την έδρα της στην Ελλάδα.

9. Best Regional Initiative

Το βραβείο απονέμεται στο πρόγραμμα πιστότητας που αφορούσε σε ορισμένη γεωγραφική περιοχή της Ελλάδας και αξιοποίησε στον σχεδιασμό και την υλοποίησή του στοιχεία ανάλυσης του καταναλωτικού προφίλ και της αγοραστικής συμπεριφοράς στη συγκεκριμένη περιοχή.

10. Best Partnership Initiative

Το βραβείο απονέμεται στο πρόγραμμα πιστότητας που υλοποιήθηκε βάσει συνεργασίας μεταξύ επιχειρήσεων, που αξιοποίησε στο έπακρο κοινά χαρακτηριστικά και δυνατότητες των συνεργαζόμενων μερών.

11. Best Use of Brand Advocates & Influencers

Το βραβείο απονέμεται στην καμπάνια που σχεδιάστηκε με σκοπό να προκαλέσει το ενδιαφέρον και να επηρεάσει θετικά την άποψη του κοινού για ένα προϊόν ή μια μάρκα, δημιουργώντας παράλληλα word of mouth και δημοσιότητα από τους ίδιους τους καταναλωτές.

12. Best CSR

Το βραβείο απονέμεται στο πρόγραμμα πιστότητας, μέσω του οποίου κινητοποιήθηκε η πελατειακή βάση, με αποτέλεσμα να συγκεντρωθούν πόροι για την υλοποίηση έργου εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στην υγεία, την εκπαίδευση, το περιβάλλον και αλλού, ενδυναμώνοντας παράλληλα την εταιρική εικόνα.

13. Best Use of Marketing & Communication


Το βραβείο απονέμεται στην υποψηφιότητα καλύτερης αξιοποίησης των μέσων επικοινωνίας για την προβολή προγράμματος πιστότητας.

13.1 Best Marketing Campaign

Το βραβείο απονέμεται στην πιο επιτυχημένη καμπάνια μάρκετινγκ, που ενημέρωσε αποτελεσματικά το κοινό σχετικά με ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα πιστότητας. Οι υποψηφιότητες θα αξιολογηθούν ανάλογα με την αποτελεσματικότητα της καμπάνιας σε σχέση με τον στόχο και το ύψος της δαπάνης, τα κανάλια που αξιοποιήθηκαν και τις τεχνικές που χρησιμοποιήθηκαν για να βελτιωθεί η διείσδυση στην αγορά κλπ.

13.2 Best Use of Direct Marketing

Το βραβείο απονέμεται στο καλύτερο πρόγραμμα direct marketing, που ενίσχυσε την επικοινωνία με το κοινό, ενθάρρυνε τη διάδρασή του με τη μάρκα και αύξησε τις πωλήσεις.

13.3 Best Use of Experiential / Live Marketing

Το βραβείο απονέμεται στην καλύτερη ενέργεια experiential marketing, που έφερε σε ζωντανή διάδραση το κοινό με τη μάρκα (διοργάνωση συναυλιών, πάρτι, λειτουργία pop up store, κ.ά.), βελτίωσε την αναγνωρισιμότητα και την εικόνα της μάρκας και δημιούργησε «πρεσβευτές» της.

13.4 Best Use of Social Media

Το βραβείο απονέμεται στην καλύτερη καμπάνια υποστήριξης και προβολής προγράμματος πιστότητας, που υλοποιήθηκε μέσω των social media, ενίσχυσε την επικοινωνία με το κοινό και ενθάρρυνε τη διάδρασή του με τη μάρκα.

13.5 Best Promo Campaign – Contest

Το βραβείο απονέμεται στην καλύτερη προωθητική καμπάνια ή διαγωνισμό, που κινητοποίησε τους πελάτες (call to action), προσέλκυσε το ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού και ενίσχυσε την επικοινωνία του με τη μάρκα, ενώ ταυτόχρονα δημιούργησε μια ξεχωριστή εμπειρία.

13.6 Best Short-Term Initiative

Το βραβείο απονέμεται στο πρόγραμμα περιορισμένης χρονικής διάρκειας (από μερικές ώρες έως μερικές ημέρες), που είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση των επισκέψεων στο φυσικό ή το ψηφιακό κατάστημα και την πραγματοποίηση αγορών.

14. Best Use of Digital Technology


Το βραβείο απονέμεται στο έργο αξιοποίησης των ψηφιακών τεχνολογιών. Συγκεκριμένα, η κατηγορία αφορά σε προγράμμ ατα πιστότητας, στα οποία η ψηφιακή τεχνολογία έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην ποιότητα, τη λειτουργικότητα και την αποτελεσματικότητα, ενισχύοντας τη διάδραση των χρηστών και τη μάρκα και τη συνολική τους εμπειρία.

14.1 Best Use of Mobile

Το βραβείο απονέμεται στο έργο καλύτερης αξιοποίησης mobile τεχνολογιών (mobile apps, geo location services, ψηφιακά κουπόνια κλπ).

14.2 Best Use of Gamification

Το βραβείο απονέμεται στην καλύτερη αξιοποίηση της τεχνολογίας του gamification.

14.3 Best Use of CRM

Το βραβείο απονέμεται στην καλύτερη αξιοποίηση της τεχνολογίας του CRM, μέσω της οποίας κατέστη δυνατή η διατήρηση και η ενεργοποίηση των πελατών, με segmentation ή 1:1 πρακτικές (personalization), με υλοποίηση προγραμμάτων επιστροφής αξίας και προσφοράς σχετικών ή καλύτερων προϊόντων στους πελάτες.

14.4 Best Use of Business Analytics & Customer Insights

Το βραβείο απονέμεται στην καλύτερη αξιοποίηση των business analytics και των δεδομένων των πελατών (big data). Θα αξιολογηθούν οι επιδόσεις του προγράμματος πιστότητας στη ευφυή ανάλυση, την ανάδειξη shopping missions και τη στόχευση του καταναλωτικού κοινού.

15. Best In-house Loyalty Team

Το βραβείο απονέμεται στην ομάδα που συνεισέφερε τα μέγιστα στην αύξηση της πιστότητας πελατών και τη δημιουργία ισχυρών δεσμών με τη μάρκα, μέσω μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής προσέγγισης, η οποία θέτει τον πελάτη στο επίκεντρο. Η συνεισφορά θα πρέπει να στοιχειοθετείται με ποιοτικά και ποσοτικά δεδομένα (δημιουργικότητα, τρόποι ανάπτυξης και αξιοποίησης της συνεργασίας στην ομάδα και με τα υπόλοιπα τμήματα της εταιρείας, συμβολή στη διάχυση πελατοκεντρικής κουλτούρας, άμεσα και μακροπρόθεσμα αποτελέσματα, προοπτικές εξέλιξης της πρωτοβουλίας κ.ά.).

Διοργάνωση

Boussias Communications

Official Publications