1. Best in Loyalty & Engagement
Το βραβείο απονέµεται στο καλύτερο πρόγραµµα επιβράβευσης (loyalty) και δηµιουργίας δεσµών µε τον πελάτη (engagement), που έδωσε αξία και προνόµια στους πελάτες, δηµιουργώντας παράλληλα τις προϋποθέσεις για ξεχωριστή αγοραστική εµπειρία (customer experience). Τα βραβεία κατανέµονται ανά κλάδο και τοµέα δραστηριότητας.
1.1 Banking
Το βραβείο απονέµεται στην καλύτερη υποψηφιότητα από τον τραπεζικό κλάδο.
1.2 Insurance
Το βραβείο απονέµεται στην καλύτερη υποψηφιότητα από τον ασφαλιστικό κλάδο.
1.3 Energy
Το βραβείο απονέµεται στην καλύτερη υποψηφιότητα από τον κλάδο της ενέργειας.
1.4 Telecom
Το βραβείο απονέμεται στην καλύτερη υποψηφιότητα από τον κλάδο των τηλεπικοινωνιών (υπηρεσίες τηλεφωνίας, internet και συνδρομητικής τηλεόρασης).
1.5 Media
Το βραβείο απονέμεται στην καλύτερη υποψηφιότητα από τον κλάδο των μέσων μαζικής ενημέρωσης (εφημερίδες, τηλεοπτικά κανάλια, ραδιοφωνικοί σταθμοί, portals κ.λπ.).
1.6 Automotive
Το βραβείο απονέμεται στην καλύτερη υποψηφιότητα από τον κλάδο του αυτοκινήτου.
1.7 Food Retail
Το βραβείο απονέμεται στην καλύτερη υποψηφιότητα που έχει υλοποιηθεί από επιχείρηση λιανικής του κλάδου των τροφίμων (σούπερ μάρκετ, discount, convenience, μικρή λιανική -μίνι μάρκετ, περίπτερο-, παντοπωλείο, αρτοπωλείο, ζαχαροπλαστείο, κ.ά.).
1.8 Electronics & Home Appliances
Το βραβείο απονέμεται στην καλύτερη υποψηφιότητα από τον κλάδο των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών.
1.9 Home & Furniture
Το βραβείο απονέµεται στην καλύτερη υποψηφιότητα από τον κλάδο των επίπλων, του οικιακού εξοπλισµού και της διακόσµησης.
1.10 Fashion & Beauty
Το βραβείο απονέμεται στην καλύτερη υποψηφιότητα από τον κλάδο της μόδας και της ομορφιάς.
1.11 Sports, Culture & Entertainment
Το βραβείο απονέμεται στην καλύτερη υποψηφιότητα από τους κλάδους του αθλητισμού, του πολιτισμού και της ψυχαγωγίας.
1.12 Food & Beverage
Το βραβείο απονέμεται στην καλύτερη υποψηφιότητα από τον κλάδο της εστίασης (εστιατόρια, café, takeaway, delivery κ.a.)
1.13 Travel & Hospitality
Το βραβείο απονέμεται στην καλύτερη υποψηφιότητα από τον κλάδο των ταξιδιών και της φιλοξενίας (ξενοδοχεία, αεροπορικές και ακτοπλοϊκές εταιρίες, car rentals, tour operators, αυτοκινητόδρομοι, υπηρεσίες πάρκινγκ κ.λπ.).
1.14 Άλλο
Το βραβείο απονέμεται στην καλύτερη υποψηφιότητα που δεν εμπίπτει σε καμία από τις προαναφερθείσες κατηγορίες. Οι υποψήφιοι της κατηγορίας οφείλουν να αναφέρουν τον κλάδο στον οποίο αναφέρεται η υποψηφιότητά τους.
2. Most Innovative Initiative
Το βραβείο απονέµεται στο καινοτόµο πρόγραµµα ή πρωτοβουλία επιβράβευσης, που εντυπωσίασε το αγοραστικό κοινό.
3. Best New Product / Service Loyalty Initiative
Το βραβείο απονέµεται στην καλύτερη υποψηφιότητα που αφορά σε πρόγραµµα επιβράβευσης για ένα νέο προϊόν ή µια νέα υπηρεσία.
4. Best in E-commerce
Το βραβείο απονέµεται στο έργο που υλοποιήθηκε στον τοµέα του ηλεκτρονικού εµπορίου, έκανε ευρύτερα γνωστή τη µάρκα και ταυτόχρονα δηµιούργησε ένα υπόβαθρο επικοινωνίας µεταξύ των χρηστών, δίνοντας έµφαση στα στοιχεία που τους ενδιαφέρουν και τους ενώνουν µε τις αξίες της.
5. Best in Omnichannel
Το βραβείο απονέµεται στο έργο που αποδεδειγµένα έδωσε µε 360° πρακτικές αξία και προνόµια στους πελάτες, χρησιµοποιώντας πολλαπλά φυσικά και ψηφιακά κανάλια επαφής και αλληλεπίδρασης.
6. Best B2B Initiative
Το βραβείο απονέμεται στο πρόγραμμα αφοσίωσης που αφορά σε εταιρικούς πελάτες, ανεξαρτήτως κλάδου και επιχειρηματικού αντικειμένου.
7. Best Use of Rewards & Incentives
Τo βραβείο απονέμεται στο πρόγραμμα επιβράβευσης και παροχής κινήτρων πραγματοποίησης αγοράς ή σύνδεσης με τη μάρκα, που αποδεδειγμένα οδήγησε σε αύξηση της αφοσίωσης πελατών.
8. Best International Initiative
Το βραβείο απονέμεται στο πρόγραμμα αφοσίωσης που υλοποιήθηκε σε αγορά του εξωτερικού από επιχείρηση η οποία έχει την έδρα της στην Ελλάδα.
9. Best Regional Initiative
Το βραβείο απονέμεται στο πρόγραμμα αφοσίωσης που αφορούσε σε ορισμένη γεωγραφική περιοχή της Ελλάδας και αξιοποίησε στον σχεδιασμό και την υλοποίησή του στοιχεία ανάλυσης του καταναλωτικού προφίλ και της αγοραστικής συμπεριφοράς στη συγκεκριμένη περιοχή.
10. Best Partnership Initiative
Το βραβείο απονέμεται στο πρόγραμμα αφοσίωσης που υλοποιήθηκε βάσει συνεργασίας μεταξύ επιχειρήσεων, που αξιοποίησε στο έπακρο κοινά χαρακτηριστικά και δυνατότητες των συνεργαζόμενων μερών.
11. Best Use of Brand Advocates & Influencers
Το βραβείο απονέμεται στην καμπάνια που σχεδιάστηκε με σκοπό να προκαλέσει το ενδιαφέρον και να επηρεάσει θετικά την άποψη του κοινού για ένα προϊόν ή μια μάρκα, δημιουργώντας παράλληλα word of mouth και δημοσιότητα από τους ίδιους τους καταναλωτές.
12. Best CSR
Το βραβείο απονέμεται στο πρόγραμμα αφοσίωσης, μέσω του οποίου κινητοποιήθηκε η πελατειακή βάση, με αποτέλεσμα να συγκεντρωθούν πόροι για την υλοποίηση έργου εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στην υγεία, την εκπαίδευση, το περιβάλλον και αλλού, ενδυναμώνοντας παράλληλα την εταιρική εικόνα.
13. Best Use of Marketing & Communication
Το βραβείο απονέμεται στην υποψηφιότητα καλύτερης αξιοποίησης των μέσων επικοινωνίας για την προβολή προγράμματος αφοσίωσης.
13.1 Best Marketing Campaign
Το βραβείο απονέμεται στην πιο επιτυχημένη καμπάνια μάρκετινγκ, που ενημέρωσε αποτελεσματικά το κοινό σχετικά με ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα αφοσίωσης. Οι υποψηφιότητες θα αξιολογηθούν ανάλογα με την αποτελεσματικότητα της καμπάνιας σε σχέση με τον στόχο και το ύψος της δαπάνης, τα κανάλια που αξιοποιήθηκαν και τις τεχνικές που χρησιμοποιήθηκαν για να βελτιωθεί η διείσδυση στην αγορά κ.λπ.
13.2 Best Direct Marketing Campaign
Το βραβείο απονέμεται στην καλύτερη καμπάνια direct marketing, που υποστήριξε ένα πρόγραμμα ή μια πρωτοβουλία loyalty και που ενίσχυσε την επικοινωνία με το κοινό, ενθάρρυνε τη διάδρασή του με τη μάρκα και αύξησε τις πωλήσεις.
13.3 Best Experiential / Live Marketing Campaign
Το βραβείο απονέμεται στην καλύτερη ενέργεια experiential marketing, που έφερε σε ζωντανή διάδραση το κοινό με τη μάρκα (διοργάνωση συναυλιών, πάρτι, λειτουργία pop-up store, κ.ά.), βελτίωσε την αναγνωρισιμότητα και την εικόνα της μάρκας και δημιούργησε «πρεσβευτές» της, στο πλαίσιο μιας πρωτοβουλίας ή προγράμματος loyalty.
13.4 Best Use of Social Media
Το βραβείο απονέμεται στην καλύτερη καμπάνια υποστήριξης και προβολής προγράμματος αφοσίωσης, που υλοποιήθηκε μέσω των social media, ενίσχυσε την επικοινωνία με το κοινό και ενθάρρυνε τη διάδρασή του με τη μάρκα.
13.5 Best Promo Campaign / Contest
Το βραβείο απονέμεται στην καλύτερη προωθητική καμπάνια ή διαγωνισμό, που κινητοποίησε τους πελάτες (call to action), προσέλκυσε το ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού και ενίσχυσε την επικοινωνία του με τη μάρκα, ενώ ταυτόχρονα δημιούργησε μια ξεχωριστή εμπειρία, στο πλαίσιο μιας πρωτοβουλίας ή προγράμματος loyalty.
13.6 Best Short-Term Initiative
Το βραβείο απονέμεται στο πρόγραμμα περιορισμένης χρονικής διάρκειας (π.χ. Black Friday κ.λπ. ενέργειες που διαρκούν από μερικές ώρες έως μερικές ημέρες), που είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση των επισκέψεων στο φυσικό ή το ψηφιακό κατάστημα και την πραγματοποίηση αγορών, στο πλαίσιο μιας πρωτοβουλίας ή προγράμματος loyalty.
14. Best Use of Digital Technology
Το βραβείο απονέμεται στο έργο αξιοποίησης των ψηφιακών τεχνολογιών. Συγκεκριμένα, η κατηγορία αφορά σε προγράμματα αφοσίωσης, στα οποία η ψηφιακή τεχνολογία έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην ποιότητα, τη λειτουργικότητα και την αποτελεσματικότητα, ενισχύοντας τη διάδραση των χρηστών και τη μάρκα και τη συνολική τους εμπειρία.
14.1 Best Use of Mobile
Το βραβείο απονέμεται στο έργο καλύτερης αξιοποίησης mobile τεχνολογιών (mobile apps, geo location services, ψηφιακά κουπόνια κ.λπ.).
14.2 Best Use of Gamification
Το βραβείο απονέμεται στην καλύτερη αξιοποίηση της τεχνολογίας του gamification.
14.3 Best Use of CRM
Το βραβείο απονέμεται στην καλύτερη αξιοποίηση της τεχνολογίας του CRM, μέσω της οποίας κατέστη δυνατή η διατήρηση και η ενεργοποίηση των πελατών, με segmentation ή 1:1 πρακτικές (personalization), με υλοποίηση προγραμμάτων επιστροφής αξίας και προσφοράς σχετικών ή καλύτερων προϊόντων στους πελάτες.
14.4 Best Use of Business Analytics
Το βραβείο απονέμεται στην καλύτερη αξιοποίηση των business analytics και των δεδομένων των πελατών (big data). Θα αξιολογηθούν οι επιδόσεις του προγράμματος αφοσίωσης στη ευφυή ανάλυση, τη χαρτογράφηση του customer journey, την ανάδειξη shopping missions και τη στόχευση του καταναλωτικού κοινού.
14.5 Best Use of Digital Onboarding
Το βραβείο απονέμεται στην καλύτερη αξιοποίηση του digital onboarding, ως μια διαδικασία που βελτιώνει την ικανοποίηση του πελάτη, διευκολύνει την ένταξή του στο πρόγραμμα αφοσίωσης με σύννομο τρόπο (GDPR compliant), ενώ παράλληλα παρέχει τη δυνατότητα για ευκαιρίες upselling και cross-selling.
14.6 Best Loyalty Management Software
To βραβείο απονέμεται στο λογισμικό ή στην πλατφόρμα, που παρέχει στην επιχείρηση που την αξιοποιεί τη δυνατότητα να εντοπίζει και να μετατρέπει τους πελάτες της σε επαναλαμβανόμενους αγοραστές.
15. Best In-house Loyalty Team
Το βραβείο απονέμεται στην ομάδα που συνεισέφερε τα μέγιστα στην αύξηση της αφοσίωσης πελατών και τη δημιουργία ισχυρών δεσμών με τη μάρκα, μέσω μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής προσέγγισης, η οποία θέτει τον πελάτη στο επίκεντρο. Η συνεισφορά θα πρέπει να αποδεικνύεται με ποιοτικά και ποσοτικά δεδομένα (δημιουργικότητα, τρόποι ανάπτυξης και αξιοποίησης της συνεργασίας στην ομάδα και με τα υπόλοιπα τμήματα της εταιρείας, συμβολή στη διάχυση πελατοκεντρικής κουλτούρας, άμεσα και μακροπρόθεσμα αποτελέσματα, προοπτικές εξέλιξης της πρωτοβουλίας κ.ά.).
16. Best Initiative During Covid-19 Crisis NEW
Το βραβείο απονέμεται σε πρόγραμμα που σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της πανδημίας, με σκοπό να ενισχυθεί η εμπιστοσύνη και η αφοσίωση των πελατών.
17. Best Initiative for Change to CX Culture NEW
Επιβραβεύεται το έργο ή η πρωτοβουλία που υλοποιήθηκε μέσα από ένα ολιστικό πρόγραμμα εκπαίδευσης και επικοινωνίας των στελεχών για την αλλαγή και μετάβαση κουλτούρας του προσωπικού και της επιχείρησης από την εξυπηρέτηση (customer service) στη προσφορά εμπειρίας του πελάτη (customer experience).