Κριτική Επιτροπή

Τις υποψηφιότητες στα Loyalty Awards αξιολογεί κριτική επιτροπή με καταξιωμένα στελέχη από τις σημαντικότερες εταιρείες της αγοράς.

Προεδρος Επιτροπhς αξιολογησησ

Φλώρα Κοκκινάκη

Jury President Loyalty Awards 2022

Καθηγήτρια Κοινωνικής Ψυχολογίας και Ψυχολογίας του Καταναλωτή,
Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Τα Μέλη της Κριτικής Επιτροπής

thibaut

Frank Thibaut

Πρόεδρος ΕΙΕΠ
avratoglou

Δανάη Αβράτογλου

CRM, Data & Digital Manager,
Estee Lauder Companies
varnavas

Ιάσονας Βαρνάβας

Digital Solutions Lead, Παπαστράτος
vrechopoulos

Αδάμ Βρεχόπουλος

Αναπληρωτής Καθηγητής,
Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
eyfrosynidou

Γιολάντα Ευφροσυνίδου

Διευθύντρια Marketing Omnichannel,
Γενική Διεύθυνση Marketing, METRO Α.Ε.Β.Ε.
zairis

Αντώνης Ζαΐρης

Αναπλ. Αντιπρόεδρος του ΣΕΛΠΕ, Επικ. Καθηγητής Διοίκησης Επιχειρήσεων του Παν. Νεάπολις στην Κύπρο και Μέλος της Ενωσης Αμερικάνων Οικονομολόγων (ΑΕΑ)
theologou

Μίτση Θεολόγου

Head of Loyalty Ops,
Cards issuing & Contact Center, Attica Group
imirziadis

Πέτρος Ιμιρζιάδης

Business Development Head / Partner, Sales Promotion Center
kalenteroglou

Παύλος Καλεντέρογλου

Co-Founder & CEO - Threenitas, Chairman of the BoD - National Management & Industrial Engineering Association of Greece, Member of the Assembly Presidium - Technical Chamber of Greece
Kallergi

Μαρία Καλλέργη

Customer Experience Manager,
Dixons South - East Europe
kameas

Θανάσης Καμέας

CEO & Founder, Plushost
unknown_female

Άννα Καραχάλιου

Customer Relationship Business Leader, Leroy Merlin
Kympizi

Μάρα Κυμπιζή

E-Business & CRM Loyalty Expert
limnios

Μάριος Λημνιός

Strategy & Consulting Lead, Accenture
mitropoulos

Γιώργος Μητρόπουλος

Head of Business Development, EY
michailidou

Αγγελίνα Μιχαηλίδου

Γενική Διευθύντρια & Partner, RESPONSE SA
mpampaliarhs

Γιώργος Μπαμπαλιάρης

Learning & Development Partner, Optimal HR Group
billis

Δημήτρης Μπίλλης

Digital Experience Transformation Senior Manager, COSMOTE
unknown_female

Μαρία Νασσιάκου

Group CRM & e-commerce Director, Vivartia
nikitas

Γρηγόρης Νικήτας

Marketing Manager,
A.E. Tσιμέντων ΤΙΤΑΝ
Orphanides Vassilis

Βασίλης Ορφανίδης

Loyalty Head | Director,
Τράπεζα Πειραιώς
patsh

Μαρία Πάτση

COO, Warply
petropoulou

Μαργαρίτα Πετροπούλου

Επικεφαλής Τομέα Διαχείρισης Προγραμμάτων Πιστότητας,
Εθνική Τράπεζα
piperakis

Γιάννης Πιπεράκης-Παπαδάκης

CEO, DOPE Studio
potamitis

Αντώνης Ποταμίτης

Πρόεδρος ΙΠΕ
rizopoulos

Πλάτων Ριζόπουλος

Loyalty & Personalization Manager,
ΑΒ Βασιλόπουλος
sideridis

Ισίδωρος Σιδερίδης

CEO, Pobuca
sinikoglou

Μιχάλης Σινίκογλου

Europa Profil, Brand Manager
syriopoulos

Ανδρέας Συριόπουλος

Business Development Manager, Intelli Solutions
tsoubris

Απόστολος Τσούμπρης

Executive Director, Consulting, Analytics & Technologies,ICAP CRIF
charmph

Φανή Χαρμπή

Co-Founder and Chief Operating Officer, QIVOS

Δηλώσεις Κριτικής Επιτροπής των Loyalty Awards

”Δεν θα μπορούσε ο θεσμός που προάγει την αριστεία στις δράσεις που υποστηρίζουν την πιστότητα των πελατών μας να μην έχει πιστούς πρεσβευτές! Με μεγάλη χαρά και φέτος υποδεχόμαστε και στηρίζουμε ένα σχετικά νέο θεσμό, τα Loyalty Awards, βραβεία που παρά τα λίγα χρόνια παρουσίας τους καθιερώθηκαν γρήγορα στην συνείδηση της εγχώριας αγοράς. Εύχομαι πολλές καλές συμμετοχές.”   

Παύλος Καλεντέρογλου 
Co-Founder & CEO – Threenitas, Chairman of the BoD – National Management & Industrial Engineering Association of Greece, Member of the Assembly Presidium – Technical Chamber of Greece 
“Πιστή και εγώ για 5η χρονιά, συμμετέχω με πολύ ενδιαφέρον ως κριτής στα Loyalty Awards 2022. Είμαι βέβαιη ότι οι υποψηφιότητες θα μας εκπλήξουν και θα δημιουργήσουν έντονες προκλήσεις στο έργο της αξιολόγησης.” 

Αγγελίνα Μιχαηλίδου 
Γενική Διευθύντρια & Partner, RESPONSE SA 
“Είναι μεγάλη μου τιμή που συμμετέχω στα Loyalty Awards ως μέλος της κριτικής επιτροπής. Τα Loyalty Awards, στην ουσία του θέματος που πραγματεύονται και αξιολογούν, σχετίζονται άμεσα με το επίπεδο της εξυπηρέτησης του πελάτη που θέλουμε να δούμε στο σύνολο των επιχειρήσεων της χώρας μας. Μέσω των βραβείων αναδεικνύεται η σημασία και οι βέλτιστες πρακτικές, στην αναβάθμιση της επιχειρηματικής λογικής στο επίπεδο της δόμησης σχέσεων διάρκειας με τους πελάτες, το οποίο αποτελεί κεντρικό ζητούμενο στο Marketing κάθε κλάδου.”

Μιχάλης Σινίκογλου
Europa Profil, Brand Manager
“Ο θεσμός των Loyalty Awards για 5η συνεχή χρονιά επιβραβεύει πρωτοβουλίες πιστότητας, αναδεικνύει την αριστεία ως βασικό συστατικό και εγγύηση διαμόρφωσης εταιρικών στρατηγικών ποιότητας και καινοτομίας, αλλά και ενθαρρύνει την ενδυνάμωση σχέσεων και υιοθέτηση βέλτιστων πρακτικών που εξελίσσουν τη σχέση επιχειρήσεων και πελατών. Τα προγράμματα πιστότητας και αυτή τη χρονιά θα συμβάλουν στην ανταγωνιστική αναβάθμιση της έννοιας του « επιχειρείν » σε όρους ποιότητας και καινοτόμου δράσης, παράγουν δε υψηλή προστιθέμενη αξία που αποδίδεται επάξια στην επιχειρηματικότητα μέσω των συγκεκριμένων βραβείων Loyalty Awards .”

Aντώνης Ζαΐρης
Αναπλ.Αντιπρόεδρος ΣΕΛΠΕ & επικ. Καθηγητής Πανεπ. Νεάπολις Κύπρου
“Η πιστότητα των πελατών είναι παραπάνω από απλούς πόντους και επιβραβεύσεις. Βασίζεται στην ευρύτερη εμπειρία που εκλαμβάνει ο πελάτης όταν συναλλάσσεται με τον οργανισμό μας, και πράγματι, το να νιώθει ότι επιβραβεύεται για την πιστότητά του είναι μέρος αυτής. Χαίρομαι που θα βραβεύσουμε και φέτος τα καλύτερα προγράμματα πιστότητας, ο ανταγωνισμός είναι πολύ ισχυρός!”

Ισίδωρος Σιδερίδης
CEO, Pobuca