Κριτική Επιτροπή

Τις υποψηφιότητες στα Loyalty Awards αξιολογεί κριτική επιτροπή με καταξιωμένα στελέχη από τις σημαντικότερες εταιρείες της αγοράς.

Προεδρος Επιτροπhς αξιολογησησ

Δρ. Χαράλαμπος Σαριδάκης

Jury President Loyalty Awards 2024
Αναπληρωτής Καθηγητής Μάρκετινγκ και Συμπεριφοράς Καταναλωτή, Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΔΗΛΩΣΗ ΠΡΟΕΔΡΟΥ
“Για έβδομη χρονιά διοργανώνονται τα Loyalty Awards, ένας θεσμός ορόσημο για όλες τις επιχειρήσεις που αναγνωρίζουν το σημαντικό ρόλο των προγραμμάτων επιβράβευσης και βάζουν την παροχή αξίας για τον πελάτη στο επίκεντρο των διαδικασιών τους. Σε ένα εξόχως ανταγωνιστικό περιβάλλον που χαρακτηρίζεται από υπερπροσφορά εναλλακτικών επιλογών για τον καταναλωτή και αυξημένο κόστος απόκτησης νέων πελατών για την επιχείρηση, η επίτευξη αφοσίωσης του πελάτη στη μάρκα είναι πιο σημαντική από ποτέ. Σε αυτά τα πλαίσια, τα προγράμματα επιβράβευσης επιτελούν καθοριστικό ρόλο. Μέσω της συλλογής πολύτιμων δεδομένων συνεισφέρουν καταλυτικά στη δημιουργία αξίας, συναισθηματικών συνδέσεων, και κατ’ επέκτασιν αφοσίωσης του πελάτη στη μάρκα. Τα Loyalty Awards στόχο έχουν να αναδείξουν την επιχειρηματική αριστεία και να αναγνωρίσουν τις καλύτερες πρακτικές στην αλληλεπίδραση της επιχείρησης με τον πελάτη και στο χτίσιμο μίας αμοιβαίας επωφελούς σχέσης μαζί του. Τα Loyalty Awards 2024 απευθύνονται σε όλες τις επιχειρήσεις που δημιούργησαν μοναδικές εμπειρίες για τους πελάτες τους μέσω προγραμμάτων επιβράβευσης και κατάφεραν να διαφοροποιηθούν από τον ανταγωνισμό.”

Τα Μέλη της Κριτικής Επιτροπής

thibaut

Frank Thibaut

Πρόεδρος, ΕΙΕΠ
melani ambraam

Μέλανη Αβραάμ

Head of Customer Operations, Elpedison
anarousou

Στέφη Αναρούσου

Group Loyalty Manager,
Goody's - Everest Group of Companies (Vivartia)
antwnopoulos

Λευτέρης Αντωνόπουλος

Youth & Mass Segments Manager - Vodafone Greece, Ph.D candidate - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
varnavas

Ιάσονας Βαρνάβας

Digital Solutions Lead, Παπαστράτος
giannopoulou

Αγγελική Γιαννοπούλου

Senior Loyalty Programs Manager, Head of Youth Segment Rewarding & Loyalty Strategy, Όμιλος ΟΤΕ
dimitriou

Μαριέτα Δημητρίου

Group Loyalty Director,
Regency Entertainment S.A
zairis

Αντώνης Ζαΐρης

Αναπλ. Αντιπρόεδρος του ΣΕΛΠΕ, Επικ. Καθηγητής Διοίκησης Επιχειρήσεων του Παν. Νεάπολις στην Κύπρο και Μέλος της Ενωσης Αμερικάνων Οικονομολόγων (ΑΕΑ)
imirziadis

Πέτρος Ιμιρζιάδης

Business Development Head / Partner, Sales Promotion Center
kalenteroglou

Παύλος Καλενδέρογλου

Co-Founder & CEO - Threenitas, Chairman of the BoD - National Management & Industrial Engineering Association of Greece, Member of the Assembly Presidium - Technical Chamber of Greece
kalergi

Μαρία Καλλέργη

Customer Experience Manager, Dixons South - East Europe
kameas

Θανάσης Καμέας

CEO & Founder, Plushost
karudi

Ιωάννα Καρύδη

Director, IMK Strategic Communication & Business Development Services
mantas

Στέλιος Μαντάς

Partner, Deloitte Digital Leader
mastori

Αγγελική Μάστορη

Brand and Events Manager,
Entersoft S.A.
mpekos

Δημήτρης Μπέκος

CRM Director, Novibet
panagiotopoulos

Φώτης Παναγιωτόπουλος

Strategy & Consulting Managing Director, Accenture
patsh

Μαρία Πάτση

Co-Founder & COO, Warply
sarantidou

Δρ. Βιβή Σαραντίδου

Marketing Academic
sideridis

Ισίδωρος Σιδερίδης

CEO, Pobuca
sinikoglou

Μιχάλης Σινίκογλου

Marketing Manager,
EUROPA PROFIL ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ Α.Β.Ε.
suriopoulos

Ανδρέας Συριόπουλος

Business Development Manager, Intelli Solutions
xadiarh

Ισιδώρα Χάδιαρη

Senior Manager, Loyalty Program Manager, Όμιλος Τράπεζας Πειραιώς
xarmph

Φανή Χαρμπή

Co-Founder and COO, INTELIQUA

Δηλώσεις Κριτικής Επιτροπής των Loyalty Awards

“Η προβολή των καλών πρακτικών στα προγράμματα αφοσίωσης ενισχύει την επικοινωνία, ενθαρρύνει την καινοτομία και δημιουργεί θετικό περιβάλλον. Οι βραβεύσεις, όπως τα Loyalty Awards, αναγνωρίζουν τις πρωτοβουλίες που ξεχωρίζουν και ενισχύουν την κινητοποίηση των εργαζομένων.”

Ιάσονας Βαρνάβας, Digital Solutions Lead, Παπαστράτος
“Η προβολή καλών πρακτικών στα προγράμματα αφοσίωσης, με case studies, success stories και βραβεύσεις, ενθαρρύνει την υιοθέτηση, δημιουργεί αίσθηση κοινότητας και βελτιώνει την εμπειρία των πελατών. Ο θεσμός των βραβείων αναγνωρίζει την αριστεία, προωθεί την καινοτομία και ενισχύει την αναγνωρισιμότητα, συμβάλλοντας στην ανάπτυξη και ενίσχυση των προγραμμάτων αφοσίωσης.”

Ισίδωρος Σιδερίδης, CEO, Pobuca