Κριτική Επιτροπή

Τις υποψηφιότητες στα Loyalty Awards αξιολογεί κριτική επιτροπή με καταξιωμένα στελέχη από τις σημαντικότερες εταιρείες της αγοράς.

Προεδρος Επιτροπhς αξιολογησησ

Φλώρα Κοκκινάκη

Jury President Loyalty Awards 2023

Καθηγήτρια Κοινωνικής Ψυχολογίας & Ψυχολογίας του Καταναλωτή, ΟΠΑ
“Tα Loyalty Awards 2023 έρχονται για έκτη συνεχή χρονιά να επιβραβεύσουν τις άριστες πρακτικές ανάπτυξης, διαχείρισης και ενίσχυσης των σχέσεων μεταξύ επιχειρήσεων και πελατών. Ο θεσμός των Loyalty Awards αναδεικνύει την καινοτομία και την αποτελεσματικότητα ως βασικούς άξονες των προγραμμάτων που δημιουργούν σταθερούς και αφοσιωμένους πελάτες. Τα προγράμματα Loyalty έχουν ιδιαίτερη βαρύτητα στην περίοδο που διανύουμε, όπου ο υψηλός πληθωρισμός και οι διαρκείς ανατιμήσεις αυξάνουν την ευαισθησία των καταναλωτών στην τιμή και καθιστούν πιθανότερη τη μετακίνησή τους σε άλλες εναλλακτικές. Σε αυτές τις συνθήκες, η αφοσίωση των πελατών, ως συναισθηματικός δεσμός και διαρκής σχέση εμπιστοσύνης με την επιχείρηση, δίνει ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στις επιχειρήσεις που επιλέγουν να επενδύσουν σε αυτήν.

Είμαι βέβαιη ότι οι πρωτότυπες και ιδιαίτερα αποτελεσματικές ενέργειες των επιχειρήσεων που συμμετέχουν στα Loyalty Awards 2023 θα αποτελέσουν σημείο αναφοράς για άλλη μια χρονιά!”

Φλώρα Κοκκινάκη
Jury President Loyalty Awards 2023 | Καθηγήτρια Κοινωνικής Ψυχολογίας & Ψυχολογίας του Καταναλωτή, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας, ΟΠΑ

Τα Μέλη της Κριτικής Επιτροπής

thibaut

Frank Thibaut

Πρόεδρος ΕΙΕΠ
melani ambraam

Μέλανη Αβραάμ

Head of Customer Operations, Elpedison
anarousou

Στέφη Αναρούσου

Group Loyalty Manager, Goody's - Everest Group of Companies (Vivartia)
antwnopoulos

Λευτέρης Αντωνόπουλος

Youth & Mass Segments Manager, Vodafone
varnavas

Ιάσονας Βαρνάβας

Digital Solutions Lead, Παπαστράτος
daradoumh

Μαρία Δαραδούμη

Sales Director Greece,
Kelkoo Group
dhmhtriou

Μαριέτα Δημητρίου

Group Loyalty Director,
Regency Entertainment S.A
eufrosunidou

Γιολάντα Ευφροσυνίδου

Διευθύντρια Marketing Omnichannel, Γενική Διεύθυνση Marketing, METRO Α.Ε.Β.Ε.
ZAIRIS

Αντώνης Ζαΐρης

Αναπλ. Αντιπρόεδρος του ΣΕΛΠΕ, Επικ. Καθηγητής Διοίκησης Επιχειρήσεων του Παν. Νεάπολις στην Κύπρο και Μέλος της Ενωσης Αμερικάνων Οικονομολόγων (ΑΕΑ)
imirziadis

Πέτρος Ιμιρζιάδης

Business Development Head/ Partner, Sales Promotion Center
kakolyrh

Αθηνά Κακολύρη

Head of Loyalty & CRM Marketing, Aegean Airlines
kalenteroglou

Παύλος Καλενδέρογλου

Co-Founder & CEO - Threenitas, Chairman of the BoD - National Management & Industrial Engineering Association of Greece, Member of the Assembly Presidium - Technical Chamber of Greece
kallergi

Μαρία Καλλέργη

Customer Experience Manager, Dixons South - East Europe
kameas

Θανάσης Καμέας

CEO & Founder, Plushost
karaxaliou

Άννα Καραχάλιου

Customer Relationship Business Leader, Leroy Merlin
kwstopoulos

Βασίλης Κωστόπουλος

Regional Omnichannel Manager, Intersport
mitropoulos

Γιώργος Μητρόπουλος

Head of Business Development, EY
mixahlidou

Αγγελίνα Μιχαηλίδου

Γενική Διευθύντρια & Partner, RESPONSE SA
mpampaliaris

Γιώργος Μπαμπαλιάρης

Learning & Development Partner, Optimal HR Group
mpimpilis

Χρήστος Μπιλιλής

Co-Founder & Business Development Director,
DevOcean WordPress Agency
mpilis

Δημήτρης Μπίλλης

Digital Experience Transformation Senior Manager, COSMOTE
mpiskinis

Κωστής Μπισκίνης

Group Account Director, Communication Factory
panagiwtopoulos

Φώτης Παναγιωτόπουλος

Strategy & Consulting Managing Director, Accenture
patsi

Μαρία Πάτση

Co-Founder & COO, Warply
petropoulou

Μαργαρίτα Πετροπούλου

Επικεφαλής Τομέα Διαχείρισης Προγραμμάτων Πιστότητας,
Εθνική Τράπεζα
piperakis

Γιάννης Πιπεράκης-Παπαδάκης

CEO, DOPE Studio
potamitis

Αντώνης Ποταμίτης

Πρόεδρος, ΙΠΕ
rigas

Φάνης Ρήγας

Accelerate Growth, Founder, B2B Growth Expert | Revenue Growth | People Growth
rizopoulos

Πλάτων Ριζόπουλος

Loyalty & Personalization Manager, ΑΒ Βασιλόπουλος
sideridis

Ισίδωρος Σιδερίδης

CEO, Pobuca
sinikoglou

Μιχάλης Σινίκογλου

EUROPA PROFIL ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ Α.Β.Ε., Brand Manager
SYRIOPOULOS

Ανδρέας Συριόπουλος

Business Development Manager, Intelli Solutions
xadiarh

Ισιδώρα Χάδιαρη

Loyalty Program Manager,
Piraeus Bank
chaimada

Σόνια Χαϊμαντά

Δημοσιογράφος, Διδάσκουσα στο τμήμα Επικοινωνίας & ΜΜΕ - ΕΚΠΑ
xarmph

Φανή Χαρμπή

Co-Founder and Chief Operating Officer, QIVOS

Δηλώσεις Κριτικής Επιτροπής των Loyalty Awards

“Σε μια εποχή άκρως δυναμική, όπως αυτή που βιώνουμε, η πιστότητα των πελατών αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες βιωσιμότητας μιας εταιρείας. Και πως να δημιουργήσεις πιστότητα πελατών, χωρίς να διαθέτεις ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού; Το πλεονέκτημα αυτό στοχεύουν να δημιουργήσουν τα προγράμματα και οι πρωτοβουλίες πιστότητας. Όταν οι ενέργειες αυτές επιτύχουν τον στόχο τους, δεν μπορούμε παρά να τις βραβεύσουμε και να τις αναδείξουμε μέσα από τον θεσμό των Loyalty Awards, ως success stories εταιρειών που κατάφεραν να αφουγκραστούν την ανάγκη του πελάτη.”

Μέλανη Αβραάμ, Head of Customer Operations, Elpedison
“Για πολλοστή χρονιά τα Loyalty Awards κεντρίζουν το ενδιαφέρων των προγραμμάτων πιστότητας. Στην εποχή μας όπου τα brands ανταγωνίζονται για την προσοχή του καταναλωτή και το online περιβάλλον μεταβάλλεται συνεχώς, τα προγράμματα πιστότητας πρέπει να εξελιχθούν, αναζητώντας νέες στρατηγικές. Η αναγνώριση των προγραμμάτων ωθεί τους marketeers να επιζητούν καλύτερα αποτελέσματα και να αναπτύσσουν το προϊόν τους. Ο θεσμός των βραβείων συμβάλλει σαν ένα forum από best practices, μια πηγή έμπνευσης για τους marketeers.”

Ιάσονας Βαρνάβας, Digital Solutions Lead, Παπαστράτος
“Τα προγράμματα πιστότητας αποτελούν ένα μέσο μέσα από το οποίο κατανοούμε τους πελάτες καλύτερα, αναγνωρίζοντας τις ανάγκες τους. Πραγματικά μπορούν να χτίσουν μακροχρόνιες πελατειακές σχέσεις για αυτό δεν βασίζονται πλέον μόνο στην υλική αλλά και στη συναισθηματική επιβράβευση συνδυάζοντας ευελιξία και εξατομικευμένες εμπειρίες σε μια αγορά που εξελίσσεται συνεχώς. Ο θεσμός των Loyalty Awards είναι ο βέλτιστος τρόπος για να αναγνωρίσουμε και να επιβραβεύσουμε τις καλύτερες πρακτικές Loyalty ώστε μελλοντικά να εξελιχθούμε ακόμα περισσότερο στην πιστότητα των πελατών μας.”

Μαριέτα Δημητρίου, Group Loyalty Director, Regency Entertainment S.A
“Οποιαδήποτε προσπάθεια πιστότητας, οργανωμένης η μη, αυξάνει τις πιθανότητες διακράτησης των πελατών και συμβάλλει στην συνολική ανάπτυξη μιας εταιρίας. Αυτό γιατί συνήθως το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων παράγεται από υπάρχοντες πελάτες, και το έξοδο είναι μικρότερο σε σχέση με τις ενέργειες προσέλκυσης νέων πελατών. Ο θεσμός των βραβείων επιβραβεύει τις επιτυχημένες προσπάθειες, αναγνωρίζει στον ευρύτερο χώρο των επιχειρήσεων τα best practices δίνοντας «τροφή για σκέψη» σε όσους δεν έχουν ξεκινήσει ακόμα ένα ανάλογο εγχείρημα. ”

Γιολάντα Ευφροσυνίδου, Διευθύντρια Marketing Omnichannel, Γενική Διεύθυνση Marketing, METRO Α.Ε.Β.Ε.

“Τα προγράμματα και οι πρωτοβουλίες πιστότητας συνιστούν την πλέον ουσιώδη θεσμική συμβολή στην ελληνική επιχειρηματικότητα και είναι σημαντικό να επιβραβεύονται καθώς μέσω αυτών αφενός, επιβραβεύονται οι βέλτιστες , καινοτόμες και έξυπνες loyalty στρατηγικές αφετέρου , αναδεικνύουν ταυτόχρονα τη σπουδαιότητα των Loyalty awards ως πυλώνα ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας.”

Αντώνης Ζαΐρης, Αναπλ. Αντιπρόεδρος του ΣΕΛΠΕ, Επικ. Καθηγητής Διοίκησης Επιχειρήσεων του Παν. Νεάπολις στην Κύπρο και Μέλος της Ενωσης Αμερικάνων Οικονομολόγων (ΑΕΑ)

“Είναι πολύ σημαντικό να βραβεύονται τα προγράμματα και πρωτοβουλίες πιστότητας γιατί με αυτό τον τρόπο προωθούνται οι άριστες πρακτικές τόσο ως ζητούμενο από τους πιστούς καταναλωτές όσο και ως προσφερόμενο από τα brands και τους οργανισμούς. Τα Loyalty Awards καταδεικνύουν κάθε χρόνο την δυναμική ανάπτυξης που έχουν αυτά τα προγράμματα καθιστώντας τα σε ένα σπουδαίο εργαλείο marketing.”

Παύλος Καλεντέρογλου, Co-Founder & CEO – Threenitas, Chairman of the BoD – National Management & Industrial Engineering Association of Greece, Member of the Assembly Presidium – Technical Chamber of Greece
“Τα προγράμματα πιστότητας, είναι μια ευκαιρία για τους οργανισμούς να δείξουν έμπρακτα στους πελάτες τους, πόσο πολύ τιμούν την σχέση τους μαζί τους. Οι οργανισμοί που σκέφτονται δημιουργικά και ξέρουν πολύ καλά ποιοι είναι οι πελάτες τους μπορούν μέσα από αυτά να δώσουν προστιθέμενη αξία στην σχέση και να ξεχωρίσουν. Ο θεσμός των loyalty awards, λειτουργεί ως μια ευκαιρία ανάδειξης, αλλά και παρακίνησης, για εταιρείες που νοιάζονται, ανεξαρτήτως κλάδου!”

Μαρία Καλλέργη, Customer Experience Manager, Dixons South – East Europe
“Όλο το σύστημα του Δυτικού κόσμου και της οικονομίας της αγοράς βασίζεται στην επιβράβευση, την κινητοποίηση και την διαρκή ανάπτυξη, οποιουδήποτε μεγέθους. Είτε αυτό αφορά στη γνώση στην υγεία ή στα οικονομικά αποτελέσματα. Θεσμοί σαν αυτόν συμβάλουν δια της διάχυσης της γνώσης των βέλτιστων πρακτικών στην διαρκή μας εξέλιξη ως παρόχων υπηρεσιών, ως επιχειρήσεων και ως ατόμων.”

Θανάσης Καμέας, CEO & Founder, Plushost
“Τα προγράμματα και οι πρωτοβουλίες πιστότητας πελατών είναι από τα πλέον σύγχρονα εργαλεία ανάπτυξης των επιχειρήσεων. Ο θεσμός των βραβείων εξυπηρετεί τα μέγιστα καθώς αναδεικνύει τις εταιρίες που εστιάζουν σε καινοτόμες πρακτικές που ενθαρρύνουν και βοηθούν τους πελάτες να επιλέξουν πιο εύκολα ανάμεσα στη ποικιλία επιλογών που έχουν πολυκαναλικά, καθώς και σε πρακτικές που αξιοποιούν αποτελεσματικά τα δεδομένα πελατών, ώστε να διαφοροποιήσουν την εμπειρία του πελάτη εξατομικευμένα και να αυξήσουν την αξία του.”

Άννα Καραχάλιου, Customer Relationship Business Leader, Leroy Merlin
“Το σύγχρονο Marketing είναι άμεσα συνυφασμένο με το χτίσιμο σχέσεων συνέπειας και συνέχειας με τους πελάτες. Τα προγράμματα Loyalty επιτελούν αυτό ακριβώς τον ρόλο, ως εργαλεία τελικά παροχής ανώτερης ποιότητας στοχευμένων προϊόντων και υπηρεσιών. Διοργανώσεις όπως τα Loyalty Awards δίνουν την ευκαιρία στις επιχειρήσεις να προβάλλουν τα δικά τους προγράμματα, αλλά και να αναδείξουν τις αποτελεσματικές και καινοτόμες ιδέες και πρακτικές.”

Μιχάλης Σινίκογλου, Europa Profil, Brand Manager
“Η προτίμηση και η πιστότητα των εξωτερικών πελατών απορρέει από την αλυσιδωτή δουλειά και την αμοιβαιότητα στη συνεργασία όλων των «εσωτερικών» πελάτων μιας εταιρίας. Συνεπώς η πιστότητα είναι ένας στόχος, που φέρνει κοντά και κινητοποιεί το σύνολο των εργαζομένων. Πιστεύω συνεπώς ότι η βράβευση επιμέρους ομάδων ή και του συνόλου αντανακλά, ως αναγνώριση, σ΄΄όλους τους εργαζόμενους και δρα πολλαπλασιαστικά για ακόμα μεγαλύτερη συνεργασία με στόχο την Πιστότητα του «εξωτερικού» Πελάτη. “

Αγγελίνα Μιχαηλίδου
Γενική Διευθύντρια & Partner Response

“Σε μία εξαιρετικά δύσκολη εποχή, όπου η εμπιστοσύνη αποτελεί απαραίτητο συστατικό στις σχέσεις των ανθρώπων με φορείς, εταιρείες και οργανισμούς, τα loyalty προγράμματα που ενισχύουν τη σχέση του καταναλωτή με τα brands, είναι ιδιαίτερα σημαντικό να επιβραβεύονται. Θεωρώ πως ο θεσμός των βραβείων είναι καταλυτικός για την προβολή τους ώστε να αναπτυχθεί η ανταγωνιστικότητα και τη βελτιωθεί το επιχειρηματικό τοπίο στην Ελλάδα.”

Χρήστος Μπιλιλής, Co-Founder & Business Development Director, DevOcean WordPress Agency

“Από κάθε άποψη η πιστότητα του καταναλωτή προς ένα brand επηρεάζει θετικά τα αποτελέσματα κάθε οργανισμού. Με όρους return on investment και χρησιμοποιώντας ένα ενδεικτικό και όχι αποκλειστικό παράδειγμα, ο πιστός πελάτης μπορεί να έχει ROAS 200 ενώ ο νέος…5 ή 10. Τα βραβεία αυτά “συνομιλούν” με την αγορά για το πώς οι επιχειρήσεις βελτιώνουμε τις πρακτικές και τη σχέση μας με το πιο πολύτιμο κομμάτι της πελατείας μας. Αυτό που επιστρέφει για να τιμήσει τη συνολική μας υπόσχεση, χαρακτήρα και αποτύπωμα. Αν αξιοποιούμε τέτοιες ευκαιρίες με σύνεση, μόνο θετικές μπορούν να είναι οι επιπτώσεις.”

Κωστής Μπισκίνης, Group Account Director, Communication Factory
“Τα παραδοσιακά προγράμματα πιστότητας υπολείπονται συχνά των προσδοκιών των στελεχών τόσο σε επίπεδο επένδυσης όσο και αποδοτικότητας. Οι επικεφαλής των επιχειρήσεων, λειτουργώντας σε ένα περιβάλλον όπου πλέον μοναδική σταθερά είναι η αλλαγή, αναθεωρούν και επαναπροσδιορίζουν τη σημασία της έννοιας «πιστότητας» για τους πελάτες τους και συνολικά για την επιχείρησή τους. Στο πλαίσιο αυτό, ο θεσμός των Loyalty Awards αποτελεί μια ιδανική ευκαιρία να επιβραβεύσουμε όλους όσοι ξεχωρίζουν με το παράδειγμά τους και παράλληλα μια πλατφόρμα ανταλλαγής ιδεών και βέλτιστων πρακτικών για το μέλλον.”

Φώτης Παναγιωτόπουλος, Strategy & Consulting Managing Director, Accenture
“Διαπιστώνουμε όλοι καθημερινά τη διαρκώς αυξανόμενη αξία των προγραμμάτων πιστότητας και πόσο τελικά επηρεάζουν την αγοραστική μας συμπεριφορά και καθορίζουν τις επιλογές μας. Ο αξιόπιστος θεσμός των Loyalty Awards έρχεται να συμβάλει περαιτέρω και να ξεκαθαρίσει το τοπίο από την πληθώρα των μηνυμάτων που δέχονται οι καταναλωτές αναδεικνύοντας τα προγράμματα που δημιουργούν πραγματική αξία και συγκριτικό πλεονέκτημα για τα μέλη τους. Ταυτόχρονα δημιουργεί ένα επιπλέον κίνητρο και στα ίδια τα προγράμματα να βελτιώνονται διαρκώς & να ανταποκρίνονται άμεσα στις ανάγκες της αγοράς και στις προσδοκίες του κοινού τους.”

Μαργαρίτα Πετροπούλου, Επικεφαλής Τομέα Διαχείρισης Προγραμμάτων Πιστότητας, Εθνική Τράπεζα
“Ένα επιτυχημένο πρόγραμμα πιστότητας είναι πάντοτε το αποτέλεσμα της πιο σύνθετης άσκησης γύρω από ένα brand. Μιας άσκησης η οποία απαιτεί ένα μοναδικό μείγμα ομάδας με εμπειρία, ικανότητες και ταλέντα, τόσο από τα πρώτα στάδια του σχεδιασμού, της υλοποίησης, αλλά όσο και της λειτουργίας του προγράμματος. Τα loyalty awards έχουν σημαντικό ρόλο στο να εντοπίσουμε και να αναδείξουμε το πως μοιάζει η επιτυχία, εμπνέοντας όλους μας και συμβάλλοντας ενεργά στην συνέχιση της εξέλιξης του τομέα στην χώρα μας.”

Γιάννης Πιπεράκης-Παπαδάκης, CEO, DOPE Studio
“Τα προγράμματα πιστότητας αποτελούν έναν από τους κύριους μοχλούς ανάπτυξης καθώς ενθαρρύνουν τους πελάτες να αλληλεπιδρούν συνεχώς με τις επιχειρήσεις. Στην εποχή όπου το εμπόριο γίνεται όλο και πιο ανταγωνιστικό, το μεγάλο στοίχημα των επιχειρηματιών είναι να κερδίσουν την ικανοποίηση και την αφοσίωση των πελατών τους ώστε να βιώνουν μια ευχάριστη και συνολικά θετική εμπειρία μέσα από μια προσωποποιημένη παροχή όχι μόνο υπηρεσιών αλλά και επιβράβευσης. Είμαι ιδιαίτερα ευτυχής που συμμετέχω σε ένα τόσο σημαντικό θεσμό καθώς θεωρώ ότι οι καινοτόμες πρακτικές πιστότητας που θα αναδειχθούν μέσα από τις προτάσεις θα βοηθήσουν σημαντικά στην συνολική ανάπτυξη της οικονομίας μας.”

Φάνης Ρήγας, Accelerate Growth, Founder, B2B Growth Expert | Revenue Growth | People Growth
“Τα προγράμματα πιστότητας σήμερα αποτελούν σημαντικό στοιχείο διαφοροποίησης για τα brands, καθώς μέσα από αυτά οι εταιρείες μπορούν να αυξήσουν το customer retention και να διασφαλίσουν τις πωλήσεις τους. Ωστόσο, το πιο σημαντικό όφελος ενός σχήματος πιστότητας για μια εταιρεία, είναι η συλλογή των data που μπορεί να επιτευχθεί και μέσα από αυτήν να βελτιστοποιηθούν τα προϊόντα, οι υπηρεσίες και προπάντων οι στρατηγικές marketing με στόχο να την οδηγήσουν σε ανάπτυξη. Ο θεσμός των Loyalty Awards είναι αρκετά σημαντικός καθώς πέρα από την αναγνώριση των καλύτερων ενεργειών Loyalty, βοηθάει και στην περαιτέρω διάχυση της πληροφορίας και των πιο πετυχημένων πρακτικών loyalty στην αγορά.”

Πλάτων Ριζόπουλος, Loyalty & Personalization Manager, ΑΒ Βασιλόπουλος
“Για να πετύχουμε την πολυπόθητη πιστότητα των πελατών χρειαζόμαστε να δούμε την ευρύτερη εμπειρία που δέχονται οι πελάτες όταν συναλλάσσονται με τον οργανισμό μας – είναι κάτι παραπάνω από πόντους και οι επιβραβεύσεις. Χαίρομαι που θα βραβεύσουμε και φέτος τα καλύτερα προγράμματα πιστότητας, οι συμμετοχές είναι πολλές και όλες τους προσφέρουν γνώση στο οικοσύστημα.”

Ισίδωρος Σιδερίδης, CEO, Pobuca
“Η μεγαλύτερη πρόκληση στο χώρο της πιστότητας αποτελεί η συνεχής επένδυση σε πόρους, χρόνο και τεχνολογία, γεγονός που θα βοηθήσει στην βαθύτερη κατανόηση των αναγκών των Πελατών, διατηρώντας τη διάσταση της απλότητας και της υψηλού επιπέδου πελατειακής εμπειρίας. Η ανάπτυξη του digital footprint αποτελεί πλέον προαπαιτούμενο σε μια συνεχώς τεχνολογικά αναπτυσσόμενη εποχή, που επιδρά σε όλους τους τομείς της καθημερινότητας, και σίγουρα στα προγράμματα πιστότητας. Τα Loyalty Awards, για 6η συνεχομένη χρονιά, θα αποτελέσουν τη γιορτή του Loyalty industry, όπου πρωτοβουλίες & βέλτιστες πρακτικές στο χώρο της πιστότητας θα αναδειχθούν και θα αποτελέσουν σημεία αναφοράς για το doing “Loyalty” business.”

Χάδιαρη Ισιδώρα, Loyalty Program Manager, Piraeus Bank
“Στην εποχή της omnichannel εμπειρίας πελάτη, η σημασία της αναγνώρισης προγραμμάτων πιστότητας, είναι πιο σημαντική από ποτέ. Επιβραβεύοντας τις βέλτιστες πρακτικές πιστότητας, αναδεικνύεται η συνεπής δημιουργία αξίας για τον πελάτη. Η συμβολή του θεσμού των Loyalty Awards είναι καθοριστική καθώς θέτει στο επίκεντρο τον ικανοποιημένο/ επαναλαμβανόμενο πελάτη σε φυσικά και ηλεκτρονικά καταστήματα και αναγνωρίζει ότι αποτελεί το «νέο χρυσάφι» για τις επιχειρήσεις που μέσω προγραμμάτων πιστότητας αποκτούν σημαντικά οφέλη: Καλύτερη αφοσίωση, βελτιωμένη εμπειρία, διόγκωση πωλήσεων /κερδών, μείωση ποσοστού απώλειας πελατών και βελτίωση ποσότητας και ποιότητας των data τους.”

Σόνια Χαϊμαντά, Δημοσιογράφος, Διδάσκουσα στο τμήμα Επικοινωνίας & ΜΜΕ – ΕΚΠΑ