Οι Προηγούμενες Διοργανώσεις

Δείτε τους νικητές των προηγούμενων διοργανώσεων, καθώς και στιγμιότυπα από τις Τελετές Απονομής

Loyalty Awards 2021

Celebrating Excellence in Customer Retention & Engagement

Σε μία χρονιά αποστάσεων, τα Loyalty Awards 2021 παρουσιάζουν τις εταιρείες που ήρθαν πιο κοντά στους πελάτες τους και μετέτρεψαν μία συναλλαγή σε μία αληθινή αγοραστική εμπειρία !

Ανακοινώθηκαν οι νικητές των Loyalty Awards 2021
Κορυφαίες Διακρίσεις για Τράπεζα Πειραιώς, Παπαστράτος, Visit Greece και Warply

#loyaltyawardsgr

Μήνυμα του Προέδρου της Κριτικής Επιτροπής Αξιολόγησης

Αγαπητοί φίλοι,

Είναι για μένα μεγάλη τιμή και ευχαρίστηση να παρουσιάζω τα φετινά LOYALTY AWARDS και να γιορτάζω μαζί με σας, όλα εκείνα τα οποία συνδυάζουν την επίτευξη υψηλών στόχων με την υπέρβαση ευγενών προσδοκιών.
Φέτος, για 4ο συνεχόμενο έτος, παρουσιάζουμε τους νικητές των υψηλού κύρους Βραβείων Loyalty. Στην πορεία αυτών των χρόνων, ο θεσμός των Βραβείων Loyalty της BOUSSIAS, έγινε δεκτός με ενθουσιασμό και υιοθετήθηκε πλήρως από την κοινότητά μας.
Όπως όλοι γνωρίζουμε, η περασμένη χρονιά χαρακτηρίστηκε ως έτος υψηλής αβεβαιότητας κατά τη διάρκεια της οποίας συνέβησαν παγκοσμίως πρωτοφανή γεγονότα. Η ελπίδα όμως δεν έλειψε, και έτσι όλοι εμείς ατενίζουμε ένα λαμπρό μέλλον με την προσδοκία ότι θα ξεπεράσουμε επιτυχώς την ταραχώδη αυτή περίοδο. Πραγματικά, το πνεύμα επιχειρηματικότητας και δημιουργικότητας, οι ικανές δεξιότητες management και η σκληρή ομαδική εργασία, σας οδήγησε στην επιτυχία.
Η στιγμή όμως ήρθε για να γιορτάσουμε. Είναι η στιγμή να παρουσιάσουμε τους νικητές των Βραβείων για τους νικητές του 2021. Μετά από μια αυστηρή διαδικασία αξιολόγησης, αναδεικνύουμε και τιμούμε τους εφετινούς νικητές για την αφοσίωσή τους στην κοινωνία στην οποία ζούμε, για την ηθική τους και την επιτυχία τους να δημιουργούν αξία για τον πελάτη.
Σας εύχομαι πάντα πολλές επιτυχίες και επίτευξη των μελλοντικών στόχων σας.

Καθηγητής Γιώργος Σιώμκος
Πρόεδρος Κριτικής Επιτροπής Αξιολόγησης των
LOYALTY AWARDS 2021

Για 4η χρονιά, ο θεσμός των Loyalty Awards, που διοργανώνεται από την BOUSSIAS, παρουσίασε τα πιο καινοτόμα και αποτελεσματικά για την αφοσίωση των πελατών, προγράμματα loyalty στη χώρα μας. Δεδομένων των δύσκολων συνθηκών λόγω της πανδημίας, η συμμετοχή φέτος ξεπέρασε κάθε προσδοκία και προηγούμενο και κορυφώθηκε με την Τελετή Απονομής και Φωτογράφισης που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 1 Ιουνίου, στο House 124, στην Αγ. Παρασκευή, με την παρουσία των νικητών και μελών της Κριτικής Επιτροπής. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με την απόλυτη τήρηση του υγειονομικού πρωτοκόλλου και αυστηρά μέτρα προστασίας από την Covid-19, ενώ οι παρευρισκόμενοι είχαν υποβληθεί σε τεστ.

Τιμητική Διάκριση

Η φετινή διοργάνωση των Loyalty Awards απονέμουν τιμητική διάκριση στον κύριο Κωνσταντίνο Μαχαίρα, Πρόεδρο ΙΕΛΚΑ για το σύνολο της προσφοράς του στην αναγνώριση των πρωτοβουλιών Customer Loyalty στη χώρα μας. Το τιμητικό βραβείο παρέλαβε ο κύριος Μαχαίρας από τον κύριο Frank ThibautΠρόεδρο ΔΣ ΕΙΕΠ κατά τη διάρκεια της τελετής απονομής και φωτογράφισης.

Κορυφαίες Διακρίσεις

Ως Loyalty Agency της χρονιάς διακρίθηκε η Warply για μία σειρά βραβευμένων έργων που αφορούν τους: Υπουργείο Τουρισμού και ΕΟΤ (Visit Greece App), ΕΚΟ (ΕΚΟ Mobile Application), Γερμανός (G – App), Pernod Ricard Hellas (JAMESON J-CLUB Mobile Application), Anytime By Interamerican (Anytime Club), Eurobank (€ΠΙΣΤΡΟΦΗ EUROBANK), Ελληνικό Υπουργείο Ανάπτυξης κα Επενδύσεων και η Γενική Γραμματεία Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή (e-Καταναλωτής) και το πρόγραμμα Warply Smart Vending.
Τον τίτλο Loyalty Marketer of the Year απέσπασαν η Τράπεζα Πειραιώς και η Παπαστράτος που ισοψήφησαν σε βαθμολογία στις κατηγορίες που υπέβαλαν. Συγκεκριμένα η Τράπεζα Πειραιώς ξεχώρισε με τα πρόγραμματα “yellow” και “Ψωνίζω στη Γειτονιά” και η Παπαστράτος με την ψηφιακή πλατφόρμα επικοινωνίας B2B2C της Μικρής Λιανικής – Παπαστράτος Open. Τον τίτλο Loyalty Brand of the Year απέσπασε η Visit Greece για την ελληνική ταξιδιωτική πλατφόρμα Visit Greece app που δημιούργησε η Warply για το Υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ.
Τη διάκριση Platinum για την υψηλότερη βαθμολογία στην ενότητα Best Use of Marketing & Communication απέσπασε η Goody’s Everest για το All Star Club. Η Warply απέσπασε τα δύο ακόμα Platinum βραβεία που απονεμήθηκαν, στην ενότητα Best in Loyalty & Engagement με το Visit Greece App και στην ενότητα Best Use of Digital Technology με το G-App, της Γερμανός.

Loyalty Awards 2020

Warply και Παπαστράτος οι μεγάλοι νικητές

H εταιρεία Warply ανακηρύχθηκε Loyalty Agency of the Year, ως αποτέλεσμα των υψηλών διακρίσεων που πέτυχαν οι υποψηφιότητές της για έργα που σχεδίασε και εκτέλεσε για λογαριασμό εταιρικών πελατών, όπως η Anytime, η ΕΚΟ, η Εθνική Τράπεζα, η Eurobank, η Praktiker κ.ά. Αντίστοιχα, χάρη στις πολλαπλές διακρίσεις που απέσπασε η υποψηφιότητα για την ψηφιακή πλατφόρμα επικοινωνίας B2B2C της μικρής λιανικής, ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ OPEN, ο ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ διατηρεί για δεύτερη συνεχή χρονιά τον τίτλο Loyalty Brand of the Year.

Στα Loyalty Awards 2020, υποβλήθηκαν και συμμετείχαν περισσότερα loyalty schemes συγκριτικά με κάθε προηγούμενη διοργάνωση. Ο ανταγωνισμός για μια θέση στο βάθρο ήταν εντονότερος από ποτέ, καθώς στον διαγωνισμό έλαβαν μέρος νέα προγράμματα που λανσαρίστηκαν μέσα στην προηγούμενη περίοδο, καθώς και αρκετά από τα υφιστάμενα, τα οποία ανανεώθηκαν σε μεγάλο βαθμό, ενσωματώνοντας περισσότερα προνόμια και νέες ευκαιρίες για διάδραση με το κοινό. Το έργο της κριτικής επιτροπής ήταν εξαιρετικά δύσκολο, ένεκα του πλήθους και της ποιότητας των φακέλων, καθώς οι κριτές κλήθηκαν να αξιολογήσουν τις υποψηφιότητες εν μέσω της πανδημίας του COVID-19.

Τα φετινά Gold βραβεία κατάφεραν να κερδίσουν οι υποψηφιότητες των εταιρειών: Τράπεζα Πειραιώς, Cosmote, AB Βασιλόπουλος, Warply & Praktiker, Everest, Εθνική Τράπεζα, Attica Group, METRO AEBE – MY MARKET, Warply & GERMANOS, Pobuca & Schneider Electric, Παπαστράτος, Qivos & Balfin, Warply & Ecoelastika, LEROY MERLIN (SGB ΑΕ), Eurobank, Qivos & Galerie de Beauté, Warply & Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος.

Loyalty Awards 2019

Έλαμψαν οι νικητές στη μεγάλη γιορτή του Loyalty

Στην τελετή απονομής των 2ων Loyalty Awards, στο Gazarte

Με την παρουσία περισσότερων από 200 επιχειρηματιών και στελεχών μεγάλων επιχειρήσεων από τον ευρύτερο χώρο του λιανεμπορίου, πραγματοποιήθηκε εχθές, Τρίτη 2 Απριλίου, η τελετή απονομής των Loyalty Awards 2019. Στο πλαίσιο της διοργάνωσης, η Παπαστράτος αναδείχθηκε «Loyalty Brand of the Year», ενώ η QIVOS απέσπασε για δεύτερη συνεχή χρονιά τη διάκριση «Loyalty Agency of the Year».

Τα βραβεία διοργανώθηκαν για δεύτερη φορά από τη BOUSSIAS με σκοπό την ανάδειξη των βέλτιστων πρακτικών στην επιβράβευση και την πιστότητα πελατών, σε κλάδους όπως το λιανεμπόριο, οι τράπεζες, οι ασφάλειες, οι τηλεπικοινωνίες, ο τουρισμός και άλλοι.

Loyalty Awards 2019 Ceremony

Την τελετή άνοιξε με χαιρετισμό του ο Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής, Κωνσταντίνος Μαχαίρας, Πρόεδρος του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), ο οποίος αναφέρθηκε στην ελπιδοφόρο αύξηση των φετινών υποψηφιοτήτων στη διοργάνωση, καθώς και στην ποικιλία που τις χαρακτήρισε. Συγκεκριμένα, ανέφερε: «Ήταν ξεκάθαρες οι προθέσεις σας να χτίσετε αποτελεσματικές σχέσεις με τους πελάτες σας και είναι ξεκάθαρο ότι βλέπετε τα προγράμματα πιστότητας ως επένδυση, όχι μόνο για την ανάπτυξη των πωλήσεων, αλλά και για την ανάπτυξη του equity των εταιρειών σας. Κι αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό γιατί στα χρόνια που έρχονται οι κάρτες πιστότητας και τα loyalty προγράμματα θα είναι αυτά τα οποία θα σας διαφοροποιούν στην αγορά. Η ολιστική σας προσέγγιση και οι αναλύσεις των data επικεντρώθηκαν ή στη διατήρηση ή στην αύξηση των πιστών πελατών σας και νομίζω πως και οι δύο στόχοι επετεύχθησαν από τα προγράμματα που είδαμε». Κλείνοντας, τόνισε ότι η αγορά στο μέλλον θα είναι αρκετά διαφοροποιημένη από ότι είναι σήμερα και κάλεσε τους παρευρισκόμενους να αναπτύξουν ακόμα πιο προηγμένα προγράμματα πιστότητας.

Η τελετή συνεχίστηκε με την παρουσίαση των βραβείων που κατέκτησαν οι διαγωνιζόμενες εταιρείες. Χρυσά βραβεία κέρδισαν οι υποψηφιότητες των εταιρειών: Τράπεζα Eurobank Ergasias, Coral ΑΕ, ΑΒ Βασιλόπουλος, QIVOS – Galerie de Beauté, Goody’s Burger House, Attica Group, Royal Canin – Flip New Media, Παπαστράτος -Threenitas SA, Τράπεζα Πειραιώς, Ολυμπιακή Ζυθοποιία – LoyaltyGrid by Sheepfish SA, Α.Ε.Ε.Γ.Α «Η Εθνική» και QIVOS – Marks & Spencer Μαρινόπουλος Ελλάδος.

Η βραδιά κορυφώθηκε με τις απονομές των σημαντικών διακρίσεων, «Loyalty Brand of the Year» που απονεμήθηκε στην Παπαστράτος και «Loyalty Agency of the Year» που απονεμήθηκε στην εταιρεία QIVOS, για δεύτερη συνεχή χρονιά. Με τη φωτογράφιση των νικητών, που ανανέωσαν το ραντεβού τους για την επόμενη χρονιά, η βραδιά έκλεισε με το κοινό να απολαμβάνει το ποτό του σε
χαλαρό, εορταστικό κλίμα, στο roof bar του Gazarte.
Τα βραβεία απένειμαν στους νικητές οι: Κωνσταντίνος Μαχαίρας, Πρόεδρος Κριτικής Επιτροπής & Πρόεδρος ΙΕΛΚΑ, Μαρία Πάτση, Γενική Διευθύντρια Warply, Αντώνης Ποταμίτης, Πρόεδρος ΙΠΕ, Γεώργιος Σιώμκος, Καθηγητής στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Αντώνης Ζαΐρης, Γενικός Διευθυντής & Αναπληρωτής Αντιπρόεδρος ΣΕΛΠΕ και Αγγελίνα Μιχαηλίδου, Γενική Διευθύντρια Response και Μέλος ΔΣ ΕΙΕΠ. Παρουσιαστής της τελετής απονομής ήταν ο δημοσιογράφος Πέτρος Κουμπλής. Χορηγός των βραβείων είναι η εταιρεία Warply και υποστηρικτής η εταιρεία Response.

Loyalty Awards 2018

Έλαμψαν οι καλύτεροι του Loyalty, για πρώτη χρονιά!

Στην τελετή απονομής των 1ων Loyalty Awards, στο Gazarte

Με την παρουσία περισσότερων από 200 επιχειρηματιών και στελεχών μεγάλων επιχειρήσεων από τον ευρύτερο χώρο του retail, του marketing και της τεχνολογίας, πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 24 Απριλίου η τελετή απονομής των Loyalty Awards 2018. Πρόκειται για την πρώτη διοργάνωση των βραβείων που δημιουργήθηκαν από τη BOUSSIAS με σκοπό την ανάδειξη των βέλτιστων πρακτικών στην επιβράβευση και την πιστότητα πελατών, σε κλάδους όπως το λιανεμπόριο, οι τράπεζες, οι ασφάλειες, οι τηλεπικοινωνίες, ο τουρισμός και άλλοι.

Η βραδιά ξεκίνησε με το καλωσόρισμα του υπεύθυνου οργάνωσης των βραβείων, εκ μέρους της BOUSSIAS, κ. Βασίλη Καφίρη, ο οποίος τόνισε πως με τον θεσμό των Loyalty Awards επιχειρείται να απεικονιστεί γλαφυρά ο πήχης τον οποίο θα πρέπει να ξεπερνούν κάθε χρονιά οι επιχειρήσεις, που περιλαμβάνουν προγράμματα πιστότητας και επιβράβευσης στο οπλοστάσιό τους.

Loyalty Awards 2018 Ceremony

Τον λόγο πήρε ο πρόεδρος της κριτικής επιτροπής, κ. Κωνσταντίνος Μαχαίρας, πρόεδρος του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), ο οποίος αναφέρθηκε στη σημασία που έχουν τα βραβεία για την αγορά, τονίζοντας ότι η επένδυση σε ολοκληρωμένα προγράμματα πιστότητας, όταν οι δεσμοί των brands με το καταναλωτικό κοινό έχουν δεχθεί ισχυρότατο πλήγμα, πρέπει να είναι βασικό μέλημα των επιχειρήσεων. «Τα προγράμματα πρέπει να έχουν ως στόχο τη μετατροπή των customers σε shoppers, δίνοντάς τους συνεχώς λόγους για να επιλέγουν τα brands που υποστηρίζουν. Ειδικότερα σε μια εποχή που το λιανεμπόριο αλλάζει τόσο γρήγορα, ώστε μέσα στην επόμενη πενταετία δεν θα μοιάζει καθόλου με αυτό που γνωρίζουμε σήμερα, πρέπει όλοι να είμαστε σε εγρήγορση», είπε ο κ. Μαχαίρας, ολοκληρώνοντας την ομιλία του. Στη συνέχεια, απένειμε το πρώτο βραβείο της βραδιάς. Το τιμητικό βραβείο των Loyalty Awards 2018 απονεμήθηκε στον κ. Παναγιώτη Λύκο, πρόεδρο Δ.Σ. της εταιρείας Inform-Λύκος, για τη συμβολή του στην ανάπτυξη των υποδομών του λιανεμπορίου και ειδικότερα σε τομείς που συνδέονται άμεσα με την ενίσχυση της σχέσης των επιχειρήσεων με τους πελάτες τους. Το βραβείο παρέλαβε για λογαριασμό του 90χρονου πλέον κ. Παναγιώτη Λύκου, ο εγγονός του κ. Πάνος Λύκος, σε κλίμα έντονης συγκινησιακής φόρτισης.

Η τελετή συνεχίστηκε με την παρουσίαση των βραβείων που κατέκτησαν οι διαγωνιζόμενες εταιρείες. Χρυσά βραβεία κέρδισαν οι υποψηφιότητες των εταιρειών: Εθνική Τράπεζα, Vodafone Greece, Goody’s Burger House, Τράπεζα Πειραιώς, Χρυσή Ευκαιρία, QIVOS – FF Group, West – WIND, Β.ΚΑΥΚΑΣ, SiEBEN – Vero, ΤΡΑΠΕΖΑ EUROBANK ERGASIAS και WIND.

Η βραδιά κορυφώθηκε με τις απονομές των σημαντικών διακρίσεων, «Loyalty Brand of the Year» που απέσπασε η WIND και «Loyalty Agency of the Year» η εταιρεία QIVOS.

Με την φωτογράφιση των νικητών, που ανανέωσαν το ραντεβού τους για την επόμενη χρονιά, η βραδιά έκλεισε με το κοινό να απολαμβάνει το ποτό του σε χαλαρό, εορταστικό κλίμα, στο roof bar του Gazarte.

Τα βραβεία απένειμαν στους νικητές οι κ.κ.: Κωνσταντίνος Μαχαίρας, Πρόεδρος Κριτικής Επιτροπής & Πρόεδρος ΙΕΛΚΑ, Γιώργος Σαρηγιαννίδης, CEO WEST, Αντώνης Ποταμίτης, Πρόεδρος Ινστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδος, Αγγελίνα Μιχαηλίδου, Γενική Διευθύντρια Response, Αντώνης Ζαΐρης, Γενικός Διευθυντής & Αναπληρωτής Αντιπρόεδρος, Σύνδεσμος Επιχειρήσεων & Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος, Ευάγγελος Καραλής, CEO, QIVOS, Frank Thibaut, Πρόεδρος, Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών, Μαργαρίτα Κορομηλά, Chief Marketing Officer, ATC, Γιώργος Μητρόπουλος, Country Business Development Leader, Εrnst & Υoung, Αδάμ Βρεχόπουλος, Αναπληρωτής Καθηγητής , Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας (ΔΕΤ), Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Πέτρος Ιμιρζιάδης, Business Development Head / Partner, Sales Promotion Center, Γιώργος Μπαμπαλιάρης, Senior Management Consultant, Optimal HR, Πάνος Μελισσαρόπουλος, Co-founder & Head of Business Development, Moosend, Άννα Σαββίδου, Marketing Manager, Linakis Digital, Πάνος Κοντόπουλος, Συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος, Wedia, Αντώνης Κοτζαμανίδης, CEO, Entersoft και Νίκος Μανιάτης, Manager of Enterprise & Commercial Sales, IBM.

Η τελετή απονομής είχε ως παρουσιάστρια την ιδιαιτέρως συμπαθή στο κοινό ηθοποιό κ. Βαλέρια Κουρούπη.

Χορηγός των βραβείων είναι η εταιρεία WEST και υποστηρικτής η εταιρεία RESPONSE.