Οι προηγούμενες διοργανώσεις

Δείτε τις προηγούμενες διοργανώσεις, καθώς και στιγμιότυπα από την τελετή απονομής των Loyalty Awards

Loyalty Awards 2020

Loyalty Awards 2020: Warply και Παπαστράτος οι μεγάλοι νικητές

H εταιρεία Warply ανακηρύχθηκε Loyalty Agency of the Year, ως αποτέλεσμα των υψηλών διακρίσεων που πέτυχαν οι υποψηφιότητές της για έργα που σχεδίασε και εκτέλεσε για λογαριασμό εταιρικών πελατών, όπως η Anytime, η ΕΚΟ, η Εθνική Τράπεζα, η Eurobank, η Praktiker κ.ά. Αντίστοιχα, χάρη στις πολλαπλές διακρίσεις που απέσπασε η υποψηφιότητα για την ψηφιακή πλατφόρμα επικοινωνίας B2B2C της μικρής λιανικής, ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ OPEN, ο ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ διατηρεί για δεύτερη συνεχή χρονιά τον τίτλο Loyalty Brand of the Year.

Στα Loyalty Awards 2020, υποβλήθηκαν και συμμετείχαν περισσότερα loyalty schemes συγκριτικά με κάθε προηγούμενη διοργάνωση. Ο ανταγωνισμός για μια θέση στο βάθρο ήταν εντονότερος από ποτέ, καθώς στον διαγωνισμό έλαβαν μέρος νέα προγράμματα που λανσαρίστηκαν μέσα στην προηγούμενη περίοδο, καθώς και αρκετά από τα υφιστάμενα, τα οποία ανανεώθηκαν σε μεγάλο βαθμό, ενσωματώνοντας περισσότερα προνόμια και νέες ευκαιρίες για διάδραση με το κοινό. Το έργο της κριτικής επιτροπής ήταν εξαιρετικά δύσκολο, ένεκα του πλήθους και της ποιότητας των φακέλων, καθώς οι κριτές κλήθηκαν να αξιολογήσουν τις υποψηφιότητες εν μέσω της πανδημίας του COVID-19.

Τα φετινά Gold βραβεία κατάφεραν να κερδίσουν οι υποψηφιότητες των εταιρειών: Τράπεζα Πειραιώς, Cosmote, AB Βασιλόπουλος, Warply & Praktiker, Everest, Εθνική Τράπεζα, Attica Group, METRO AEBE – MY MARKET, Warply & GERMANOS, Pobuca & Schneider Electric, Παπαστράτος, Qivos & Balfin, Warply & Ecoelastika, LEROY MERLIN (SGB ΑΕ), Eurobank, Qivos & Galerie de Beauté, Warply & Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος.

Loyalty Awards 2020 (.pdf)

Loyalty Awards 2019

Έλαμψαν οι νικητές στη μεγάλη γιορτή του Loyalty

Στην τελετή απονομής των 2ων Loyalty Awards, στο Gazarte

Με την παρουσία περισσότερων από 200 επιχειρηματιών και στελεχών μεγάλων επιχειρήσεων από τον ευρύτερο χώρο του λιανεμπορίου, πραγματοποιήθηκε εχθές, Τρίτη 2 Απριλίου, η τελετή απονομής των Loyalty Awards 2019. Στο πλαίσιο της διοργάνωσης, η Παπαστράτος αναδείχθηκε «Loyalty Brand of the Year», ενώ η QIVOS απέσπασε για δεύτερη συνεχή χρονιά τη διάκριση «Loyalty Agency of the Year».

Τα βραβεία διοργανώθηκαν για δεύτερη φορά από τη BOUSSIAS με σκοπό την ανάδειξη των βέλτιστων πρακτικών στην επιβράβευση και την πιστότητα πελατών, σε κλάδους όπως το λιανεμπόριο, οι τράπεζες, οι ασφάλειες, οι τηλεπικοινωνίες, ο τουρισμός και άλλοι.

Loyalty Awards 2019 Ceremony Δείτε φωτογραφίες στο flickr Loyalty Awards 2019 (.pdf)

Την τελετή άνοιξε με χαιρετισμό του ο Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής, Κωνσταντίνος Μαχαίρας, Πρόεδρος του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), ο οποίος αναφέρθηκε στην ελπιδοφόρο αύξηση των φετινών υποψηφιοτήτων στη διοργάνωση, καθώς και στην ποικιλία που τις χαρακτήρισε. Συγκεκριμένα, ανέφερε: «Ήταν ξεκάθαρες οι προθέσεις σας να χτίσετε αποτελεσματικές σχέσεις με τους πελάτες σας και είναι ξεκάθαρο ότι βλέπετε τα προγράμματα πιστότητας ως επένδυση, όχι μόνο για την ανάπτυξη των πωλήσεων, αλλά και για την ανάπτυξη του equity των εταιρειών σας. Κι αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό γιατί στα χρόνια που έρχονται οι κάρτες πιστότητας και τα loyalty προγράμματα θα είναι αυτά τα οποία θα σας διαφοροποιούν στην αγορά. Η ολιστική σας προσέγγιση και οι αναλύσεις των data επικεντρώθηκαν ή στη διατήρηση ή στην αύξηση των πιστών πελατών σας και νομίζω πως και οι δύο στόχοι επετεύχθησαν από τα προγράμματα που είδαμε». Κλείνοντας, τόνισε ότι η αγορά στο μέλλον θα είναι αρκετά διαφοροποιημένη από ότι είναι σήμερα και κάλεσε τους παρευρισκόμενους να αναπτύξουν ακόμα πιο προηγμένα προγράμματα πιστότητας.

Η τελετή συνεχίστηκε με την παρουσίαση των βραβείων που κατέκτησαν οι διαγωνιζόμενες εταιρείες. Χρυσά βραβεία κέρδισαν οι υποψηφιότητες των εταιρειών: Τράπεζα Eurobank Ergasias, Coral ΑΕ, ΑΒ Βασιλόπουλος, QIVOS – Galerie de Beauté, Goody’s Burger House, Attica Group, Royal Canin – Flip New Media, Παπαστράτος -Threenitas SA, Τράπεζα Πειραιώς, Ολυμπιακή Ζυθοποιία – LoyaltyGrid by Sheepfish SA, Α.Ε.Ε.Γ.Α «Η Εθνική» και QIVOS – Marks & Spencer Μαρινόπουλος Ελλάδος.

Η βραδιά κορυφώθηκε με τις απονομές των σημαντικών διακρίσεων, «Loyalty Brand of the Year» που απονεμήθηκε στην Παπαστράτος και «Loyalty Agency of the Year» που απονεμήθηκε στην εταιρεία QIVOS, για δεύτερη συνεχή χρονιά. Με τη φωτογράφιση των νικητών, που ανανέωσαν το ραντεβού τους για την επόμενη χρονιά, η βραδιά έκλεισε με το κοινό να απολαμβάνει το ποτό του σε χαλαρό, εορταστικό κλίμα, στο roof bar του Gazarte.
Τα βραβεία απένειμαν στους νικητές οι: Κωνσταντίνος Μαχαίρας, Πρόεδρος Κριτικής Επιτροπής & Πρόεδρος ΙΕΛΚΑ, Μαρία Πάτση, Γενική Διευθύντρια Warply, Αντώνης Ποταμίτης, Πρόεδρος ΙΠΕ, Γεώργιος Σιώμκος, Καθηγητής στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Αντώνης Ζαΐρης, Γενικός Διευθυντής & Αναπληρωτής Αντιπρόεδρος ΣΕΛΠΕ και Αγγελίνα Μιχαηλίδου, Γενική Διευθύντρια Response και Μέλος ΔΣ ΕΙΕΠ. Παρουσιαστής της τελετής απονομής ήταν ο δημοσιογράφος Πέτρος Κουμπλής. Χορηγός των βραβείων είναι η εταιρεία Warply και υποστηρικτής η εταιρεία Response.

Loyalty Awards 2018

Έλαμψαν οι καλύτεροι του Loyalty, για πρώτη χρονιά!

Στην τελετή απονομής των 1ων Loyalty Awards, στο Gazarte

Με την παρουσία περισσότερων από 200 επιχειρηματιών και στελεχών μεγάλων επιχειρήσεων από τον ευρύτερο χώρο του retail, του marketing και της τεχνολογίας, πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 24 Απριλίου η τελετή απονομής των Loyalty Awards 2018. Πρόκειται για την πρώτη διοργάνωση των βραβείων που δημιουργήθηκαν από τη BOUSSIAS με σκοπό την ανάδειξη των βέλτιστων πρακτικών στην επιβράβευση και την πιστότητα πελατών, σε κλάδους όπως το λιανεμπόριο, οι τράπεζες, οι ασφάλειες, οι τηλεπικοινωνίες, ο τουρισμός και άλλοι.

Η βραδιά ξεκίνησε με το καλωσόρισμα του υπεύθυνου οργάνωσης των βραβείων, εκ μέρους της BOUSSIAS, κ. Βασίλη Καφίρη, ο οποίος τόνισε πως με τον θεσμό των Loyalty Awards επιχειρείται να απεικονιστεί γλαφυρά ο πήχης τον οποίο θα πρέπει να ξεπερνούν κάθε χρονιά οι επιχειρήσεις, που περιλαμβάνουν προγράμματα πιστότητας και επιβράβευσης στο οπλοστάσιό τους.

Δείτε φωτογραφίες στο flickr Loyalty Awards 2018 (.pdf)

Τον λόγο πήρε ο πρόεδρος της κριτικής επιτροπής, κ. Κωνσταντίνος Μαχαίρας, πρόεδρος του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), ο οποίος αναφέρθηκε στη σημασία που έχουν τα βραβεία για την αγορά, τονίζοντας ότι η επένδυση σε ολοκληρωμένα προγράμματα πιστότητας, όταν οι δεσμοί των brands με το καταναλωτικό κοινό έχουν δεχθεί ισχυρότατο πλήγμα, πρέπει να είναι βασικό μέλημα των επιχειρήσεων. «Τα προγράμματα πρέπει να έχουν ως στόχο τη μετατροπή των customers σε shoppers, δίνοντάς τους συνεχώς λόγους για να επιλέγουν τα brands που υποστηρίζουν. Ειδικότερα σε μια εποχή που το λιανεμπόριο αλλάζει τόσο γρήγορα, ώστε μέσα στην επόμενη πενταετία δεν θα μοιάζει καθόλου με αυτό που γνωρίζουμε σήμερα, πρέπει όλοι να είμαστε σε εγρήγορση», είπε ο κ. Μαχαίρας, ολοκληρώνοντας την ομιλία του. Στη συνέχεια, απένειμε το πρώτο βραβείο της βραδιάς. Το τιμητικό βραβείο των Loyalty Awards 2018 απονεμήθηκε στον κ. Παναγιώτη Λύκο, πρόεδρο Δ.Σ. της εταιρείας Inform-Λύκος, για τη συμβολή του στην ανάπτυξη των υποδομών του λιανεμπορίου και ειδικότερα σε τομείς που συνδέονται άμεσα με την ενίσχυση της σχέσης των επιχειρήσεων με τους πελάτες τους. Το βραβείο παρέλαβε για λογαριασμό του 90χρονου πλέον κ. Παναγιώτη Λύκου, ο εγγονός του κ. Πάνος Λύκος, σε κλίμα έντονης συγκινησιακής φόρτισης.

Η τελετή συνεχίστηκε με την παρουσίαση των βραβείων που κατέκτησαν οι διαγωνιζόμενες εταιρείες. Χρυσά βραβεία κέρδισαν οι υποψηφιότητες των εταιρειών: Εθνική Τράπεζα, Vodafone Greece, Goody’s Burger House, Τράπεζα Πειραιώς, Χρυσή Ευκαιρία, QIVOS – FF Group, West – WIND, Β.ΚΑΥΚΑΣ, SiEBEN – Vero, ΤΡΑΠΕΖΑ EUROBANK ERGASIAS και WIND.

Η βραδιά κορυφώθηκε με τις απονομές των σημαντικών διακρίσεων, «Loyalty Brand of the Year» που απέσπασε η WIND και «Loyalty Agency of the Year» η εταιρεία QIVOS.

Με την φωτογράφιση των νικητών, που ανανέωσαν το ραντεβού τους για την επόμενη χρονιά, η βραδιά έκλεισε με το κοινό να απολαμβάνει το ποτό του σε χαλαρό, εορταστικό κλίμα, στο roof bar του Gazarte.

Τα βραβεία απένειμαν στους νικητές οι κ.κ.: Κωνσταντίνος Μαχαίρας, Πρόεδρος Κριτικής Επιτροπής & Πρόεδρος ΙΕΛΚΑ, Γιώργος Σαρηγιαννίδης, CEO WEST, Αντώνης Ποταμίτης, Πρόεδρος Ινστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδος, Αγγελίνα Μιχαηλίδου, Γενική Διευθύντρια Response, Αντώνης Ζαΐρης, Γενικός Διευθυντής & Αναπληρωτής Αντιπρόεδρος, Σύνδεσμος Επιχειρήσεων & Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος, Ευάγγελος Καραλής, CEO, QIVOS, Frank Thibaut, Πρόεδρος, Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών, Μαργαρίτα Κορομηλά, Chief Marketing Officer, ATC, Γιώργος Μητρόπουλος, Country Business Development Leader, Εrnst & Υoung, Αδάμ Βρεχόπουλος, Αναπληρωτής Καθηγητής , Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας (ΔΕΤ), Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Πέτρος Ιμιρζιάδης, Business Development Head / Partner, Sales Promotion Center, Γιώργος Μπαμπαλιάρης, Senior Management Consultant, Optimal HR, Πάνος Μελισσαρόπουλος, Co-founder & Head of Business Development, Moosend, Άννα Σαββίδου, Marketing Manager, Linakis Digital, Πάνος Κοντόπουλος, Συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος, Wedia, Αντώνης Κοτζαμανίδης, CEO, Entersoft και Νίκος Μανιάτης, Manager of Enterprise & Commercial Sales, IBM.

Η τελετή απονομής είχε ως παρουσιάστρια την ιδιαιτέρως συμπαθή στο κοινό ηθοποιό κ. Βαλέρια Κουρούπη.

Χορηγός των βραβείων είναι η εταιρεία WEST και υποστηρικτής η εταιρεία RESPONSE.

Χρυσός Χορηγός

Warply is the #1 Global Loyalty Solution and one of the largest companies in Mobile Loyalty & Payments in EMEA. Warply has been a trusted partner to several of the world’s leading brands, due to “Warply Engage” all-in-one AI Loyalty & Customer Engagement platform, empowering businesses to increase sales through loyalty and rewards programs, personalized and predictive campaigns, marketing automations, e-couponing, proximity marketing, merchant wallets, gamification, etc.

Τιμητική Υποστήριξη

ΕΙΕΠ

Scientific Partner

Χορηγοί επικοινωνίας

Διοργάνωση

Official Publications