Οι Προηγούμενες Διοργανώσεις

Δείτε τους νικητές των προηγούμενων διοργανώσεων, καθώς και στιγμιότυπα από τις Τελετές Απονομής

Loyalty Awards 2023

Κορυφαίες Διακρίσεις για ΑΒ Βασιλόπουλο και Plushost Προτεραιότητα των brands η ενίσχυση των προγραμμάτων επιβράβευσης πελάτη

Τους μεγάλους τους νικητές ανακοίνωσαν την Πέμπτη 25 Μάϊου στο Radisson Blu Park, τα Loyalty Awards, με την παρουσία 200 εκπροσώπων εταιριών, ακαδημαϊκών και θεσμικών φορέων. Τα βραβεία στην 6η διοργάνωσή τους παρουσίασαν καινοτόμα έργα και πρωτοβουλίες επιβράβευσης πελατών, επιβεβαιώνοντας την προτεραιότητα που δίνουν οι μάρκες στη σχέση τους με τους πελάτες.

Ο συγκεκριμένος θεσμός αποτελεί σημείο αναφοράς για όσους σχεδιάζουν και υλοποιούν loyalty προγράμματα, παρουσιάζοντας παράλληλα και τις εξελίξεις που αφορούν τον συγκεκριμένο τομέα. Στις βασικές τάσεις που αναδείχθηκαν μέσα από τη φετινή διοργάνωση συγκαταλέγεται η πρωταγωνιστική παρουσία του κλάδου του retail στην επένδυση νέων προγραμμάτων loyalty, αλλά και στην ενίσχυση υπαρχόντων, ειδικότερα με την επιστροφή του καταναλωτή στο φυσικό κατάστημα, μετά την πανδημία. Φέτος είδαμε και μια δυναμικότερη παρουσία από την πλευρά του κλάδου της μόδας και της ομορφιάς, ενώ από πλευράς πρωτοβουλιών προτεραιότητα των brands είναι να επενδύουν σε προγράμματα rewards και incentives και η ενίσχυση και προβολή των loyalty προγραμμάτων μέσα από αντίστοιχα εργαλεία marketing και επικοινωνίας.

Τα παραπάνω συμπεράσματα παρουσίασε η Πρόεδρος της Επιτροπής αξιολόγησης, Φλώρα Κοκκινάκη, Καθηγήτρια Κοινωνικής Ψυχολογίας και Ψυχολογίας του Καταναλωτή, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας, ΟΠΑ, η οποία, στη δήλωσή της σχετικά με τη φετινή διοργάνωση, ανέφερε τα εξής: «Η χρονιά αυτή χαρακτηρίστηκε από σημαντικές αλλαγές, με σημαντικότερη αυτήν της επιστροφής στην κανονικότητα, καθώς βγάλαμε τις μάσκες και επιστρέψαμε στα φυσικά καταστήματα. Ήταν όμως και χρονιά με μεγάλες προκλήσεις για όλους τους κλάδους και τις επιχειρήσεις, κυρίως λόγω του πληθωρισμού, των ανατιμήσεων και των επιδράσεων που αυτά είχαν στους καταναλωτές. Σε αυτές τις συνθήκες, τα προγράμματα loyalty είναι εξαιρετικά σημαντικά, γιατί αποτελούν εργαλείο τόσο για τη δημιουργία, όσο και για την ενίσχυση και διατήρηση της σχέσης με τον πελάτη ο οποίος όχι μόνο θα συνεχίσει να αγοράζει, αλλά θα επικοινωνήσει θετικά σχόλια και κριτικές, καθώς και, όπως δείχνουν οι έρευνες, θα “συγχωρήσει” και μια “κακή” στιγμή. Ο αφοσιωμένος πελάτης είναι εκείνος που είναι δεμένος με την επιχείρηση και το brand και το δέσιμό του είναι τέτοιο που τον κάνει να είναι πιο ανεκτικός σε κάποια suboptimal απόδοση του προϊόντος ή της υπηρεσίας. Οποιοδήποτε πρόγραμμα πιστότητας, οποιοδήποτε πρόγραμμα επικοινωνίας, οποιοδήποτε λανσάρισμα είναι καλό και αποτελεσματικό στον βαθμό που εξασφαλίζει την κερδοφορία μακροπρόθεσμα, καθώς και τη μακροβιότητα της επιχείρησης».

Loyalty Awards 2023

Τα Βραβεία της Χρονιάς

Σύμφωνα με την αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων και την αντίστοιχη κατάκτηση βραβείων εκ μέρους των επιχειρήσεων, προέκυψαν και τα κορυφαία βραβεία του θεσμού. Ειδικότερα, Loyalty Brand of the Year αναδείχθηκε η ΑΒ Βασιλόπουλος, ενώ η Plushost κατέκτησε τον τίτλο Loyalty Agency of the Year.

Platinum Βραβεία

Τα έργα που σημείωσαν την υψηλότερη βαθμολογία στην ενότητα που διαγωνίστηκαν κατέκτησαν το Platinum βραβείο της Ενότητας. Στην Ενότητα Best in Loyalty & Engagement per Industry τo Platinum βραβείο πήρε η Lidl Ελλάς για το  Lidl Plus, ένα πρόγραμμα πιστότητας που προσφέρει εβδομαδιαία σε όλους τους κατόχους του εκπτώσεις μέσω των ψηφιακών εκπτωτικών κουπονιών και των καθημερινών προσφορών και συνεπώς προσφέρει άμεση εξοικονόμηση στον οικογενειακό προϋπολογισμό τους. Στην Ενότητα Best Initiative με Platinum διακρίθηκε η  υποψηφιότητά της  Qivos για το Padu, ένα πρόγραμμα επιβράβευσης που δίνει την δυνατότητα στα μέλη του να σκανάρουν αποδείξεις από οποιαδήποτε αγορά και να κερδίζουν δωροεπιταγές και που λειτουργεί και ως ψηφιακό πορτοφόλι. Στην Ενότητα Best Use of Marketing & Communication το Platinum βραβείο κέρδισαν οι ΑΒ Βασιλόπουλος και OGILVY για την Social Media επικοινωνία για το ανανεωμένο πρόγραμμα πιστότητας AB Plus, ενώ με Platinum διάκριση ξεχώρισε στην Ενότητα  Best Use of Technology η υποψηφιότητα της ΑΒ Βασιλόπουλος «Ο νέος τρόπος να κερδίζεις έρχεται τώρα στο κινητό σου», όπου τα μέλη του προγράμματος ενημερώνονται για όλα τα οφέλη που τους αφορούν και τους διαθέσιμους τρόπους για να κερδίζουν περισσότερους πόντους AB Plus.

Χρυσές Διακρίσεις- Χρυσά Loyalty Προγράμματα

Την πρώτη θέση στις κατηγορίες που διαγωνίστηκαν διεκδίκησαν πολλές υποψηφιότητες, με το πολυπόθητο Gold βραβείο να κερδίζουν, μεταξύ άλλων η Plushost με έργα που αφορούσαν το Pandorashop.gr, Nobacco.gr, Centraleshop.gr, η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος με το «go4more»η η AVIN OIL με το «AVIN Κερδίζω», η COSMOTE με το «What’s Up Reload It», η Lidl Ελλάς με το «Lidl Plus», ο Παπαστράτος με το loyalty πρόγραμμα «IQOS CLUB», η DOPE Studio με το «IASO WoW MoM», ο ΟΠΑΠ με το «ΟΠΑΠ Επιβραβεύσεις» και το «Online Tzoker Machine Learning : «Προβλέποντας την πρόθεση βελτιώνεις την εμπειρία», η Qivos με το «Padu», η Τράπεζα Πειραιώς με το πρόγραμμα «yellow», η Coral AE – Shell Licensee με το «allSmart – Πρόγραμμα επιβράβευσης των πρατηρίων Shell», η METRO Cash & Carry με το « Eshop METRO Cash & Carry – Η πιο ολοκληρωμένη e-εμπειρία για κάθε επαγγελματία» και με το πρόγραμμα επαγγελματικής καθοδήγησης HO.RE.CA. «Πετυχαίνουμε Μαζί με τα METRO Cash & Carry», η Deva Group – Keyvoto για το «Galaxias Bonus AI Loyalty System» και η συνεργασία των Σούπερ Μάρκετ Γαλαξίας με την DEVA Group με την υποψηφιότητα «Galaxias Bonus Predictive AI & Data Analysis System». Με χρυσή διάκριση ξεχώρισε και το Online CRM Department του ΟΠΑΠ για την υποψηφιότητα «Βέλτιστη Χρήση Επιβραβεύσεων», η συνεργασία των ΑΒ Βασιλόπουλος και Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας, η καμπάνια λανσαρίσματος, αλλά και η Social Media επικοινωνία του ανανεωμένου προγράμματος πιστότητας AB Plus, από την ΑΒ Βασιλόπουλος και Ogilvy, η καμπάνια «Tα πιο PLUS Χριστούγεννα» και η υποψηφιότητα «Πλάνο Word Of Mouth για τη νέα AB Plus» επίσης από τις ΑΒ Βασιλόπουλος και Ogilvy. Η ΑΒ Βασιλόπουλος κέρδισε χρυσό βραβείο και με τα έργα «AB Plus Games: Η διαδραστική πλατφόρμα παιχνιδιών», «Προσωποποιημένη 1-1 επικοινωνία με κάθε πελάτη»

Υποστηρικτής των βραβείων ήταν η εταιρεία Pobuca.

Τα βραβεία διοργανώθηκαν από την Boussias Events με την Τιμητική Υποστήριξη του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών

Official Publication είναι το περιοδικό Marketing Week.

Loyalty Awards 2022

Κορυφαίες Διακρίσεις για Vodafone, Goody’s Burger House, METRO Cash & Carry, DEVA

Γιορτινή ήταν η ατμόσφαιρα την Τετάρτη 18 Μάϊου στο Radisson Blu Park όπου πραγματοποιήθηκε η τελετή απονομής των Loyalty Awards. Το παρών έδωσαν περισσότερα από 130 στελέχη εταιρειών, εκπρόσωποι από θεσμικούς φορείς και πανεπιστημιακά ιδρύματα.

Ο συγκεκριμένος θεσμός βραβείων, που πραγματοποιείται τα τελευταία 5 χρόνια, αποτελεί σημείο αναφοράς για τις εταιρείες που επενδύουν σε προγράμματα επιβράβευσης πελατών, κάτι που δεν παρέλειψαν να σημειώσουν νικητές και μέλη της επιτροπής κατά τη διάρκεια της απονομής. Η βραδιά είχε όλα τα χαρακτηριστικά μίας μεγάλης γιορτής με τη σκηνή να γεμίζει πολλές φορές από τις ομάδες που διακρίθηκαν, ενώ το ενδιαφέρον των παρευρισκόμενων κράτησε αμείωτο ο ταλαντούχος δημοσιογράφος και ραδιοφωνικός παραγωγός Πέτρος Κουμπλής.

Loyalty Awards 2022

πρόεδρος της επιτροπής αξιολόγησης, Φλώρα Κοκκινάκη, Καθηγήτρια Κοινωνικής Ψυχολογίας & Ψυχολογίας του Καταναλωτή, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας, ΟΠΑ αναφέρει σχετικά με τη φετινή διοργάνωση: «Για πέμπτη χρονιάο καταξιωμένος θεσμός των Loyalty Awards, αναδεικνύει και προβάλει τις βέλτιστες πρακτικές δημιουργίας και ενίσχυσης των σχέσεων των επιχειρήσεων με τους πελάτες τους. Φέτος είναι μία ιδιαίτερη χρονιά, αφού βρισκόμαστε εν μέσω μιας νέας, παγκόσμιας κρίσης που δημιουργεί τις δικές της αβεβαιότητες. Οι επιδράσεις στη συμπεριφορά των καταναλωτών και οι προκλήσεις για τις επιχειρήσεις είναι μεγάλες. Η συνεπής δημιουργία αξίας για τον πελάτη θα καθορίσει την αφοσίωση του στη δική μας επιχείρηση. Αυτή η δημιουργία αξίας, εκφράστηκε με διαφορετικούς τρόπους στα υποψήφια έργα. Οι νικητές λειτούργησαν δημιουργικά και αποτελεσματικά μέσα σε δύσκολες συνθήκες και τα κατάφεραν! Ας χειροκροτήσουμε το έργο τους και ας εμπνευστούμε από αυτό!». 

 

Τιμητική Διάκριση

Η φετινή διοργάνωση των Loyalty Awards απονέμει τιμητική διάκριση στον Καθηγητή Γεώργιο Σιώμκο  για τη συνεισφορά του στην αναγνώριση των προγραμμάτων Loyalty και Engagement στη χώρα μας, τόσο μέσα από τη διετή θητεία του ως Πρόεδρος της επιτροπής αξιολόγησης των βραβείων, όσο και μέσα από την ακαδημαϊκή και επιστημονική του πορεία ως Καθηγητής Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και διευθυντής του Εργαστηρίου Agora.

Κορυφαίες Διακρίσεις

Τα προγράμματα  CU Around & CU Big Bang του Vodafone CU απέσπασαν συνολικά Gold βραβεία και Platinum βραβείο, για την υψηλότερη βαθμολογία και επίδοση στην ενότητα Best Initiative, ανακηρύσσοντάς την Vodafone ως την κορυφαία εταιρεία της βραδιάς με τον τίτλο Loyalty Marketer of the Year. Τον τίτλο Loyalty Brand of the Year απέσπασαν η METRO Cash & Carry και η Goodys Burger House, οι οποίες ισοψήφησαν σε βαθμολογία στις κατηγορίες που υπέβαλαν. Συγκεκριμένα η METRO Cash & Carry ξεχώρισε με το συμβουλευτικό πρόγραμμα για επαγγελματίες «Πετυχαίνουμε Μαζί με τα METRO Cash & Carry», που υλοποίησε με την  Weber Shandwick και με την πρωτοβουλία loyalty «Focus Bonus», που υλοποίησε με τη συνεργασία της WiZZ. Η Goodys Burger House απέσπασε σημαντικές διακρίσεις, μεταξύ αυτών και το Platinum στην ενότητα Best in Loyalty & Engagement per Industry  για το πρόγραμμα επιβράβευσης All Star Club.  Ως Loyalty Agency της χρονιάς διακρίθηκε η DEVA για την υλοποίηση προγράμματος loyalty  Galaxias Bonus των Σούπερ Μάρκετ Γαλαξίας.

 

Τη διάκριση Platinum για την υψηλότερη βαθμολογία στην ενότητα Best Use of Marketing & Communication απέσπασε η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος με το Πρόγραμμα Πιστότητας go4more. Ο ΟΠΑΠ με το «Machine Learning & AI στην προστασία των πελατών από εθισμό στα τυχερά παιχνίδια» σημείωσε την υψηλότερη βαθμολογία στην  ενότητα  Best Use of Digital Technology και απέσπασε την Platinum διάκριση.

 

Σημαντικές ήταν οι διακρίσεις για την Παπαστράτος που ξεχώρισε με Gold βραβεία για το IQOS Club και το Παπαστράτος OPEN, για την Τράπεζα Πειραιώς με το βραβευμένο επίσης με Gold βραβεία πρόγραμμα Yellow και για την Lidl Ελλάς που ξεχώρισε με το πρόγραμμα  Lidl Plus. Με Gold βραβεία διακρίθηκαν επίσης οι: Attica Group για το Seasmiles Loyalty Πρόγραμμα, η  efood για το πρόγραμμα Rubbies, η Mac Cosmetics για το MAC Lover, η SGB  για το Leroy Merlin ClubΜε Gold βραβείο διακρίθηκε και το Military Club καθώς και η Plushost που δημιούργησε για το ηλεκτρονικό κατάστημα e-dructer το πρόγραμμα ewallet.

 

Τα βραβεία διοργανώνονται με την Τιμητική Υποστήριξη του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών και την επιστημονική συνεργασία του Εργαστηρίου Ανάλυσης Αγορών και Καταναλωτικής Συμπεριφοράς του Οικονομικού Πανεπιστήμιου Αθηνών. Χορηγοί Επικοινωνίας είναι το  insider και το Reader.gr

 

Χορηγός των Loyalty Awards 2022 είναι η εταιρεία Pobuca.

Loyalty Awards 2021

Celebrating Excellence in Customer Retention & Engagement

Σε μία χρονιά αποστάσεων, τα Loyalty Awards 2021 παρουσιάζουν τις εταιρείες που ήρθαν πιο κοντά στους πελάτες τους και μετέτρεψαν μία συναλλαγή σε μία αληθινή αγοραστική εμπειρία !

Ανακοινώθηκαν οι νικητές των Loyalty Awards 2021
Κορυφαίες Διακρίσεις για Τράπεζα Πειραιώς, Παπαστράτος, Visit Greece και Warply

#loyaltyawardsgr

Μήνυμα του Προέδρου της Κριτικής Επιτροπής Αξιολόγησης

Αγαπητοί φίλοι,

Είναι για μένα μεγάλη τιμή και ευχαρίστηση να παρουσιάζω τα φετινά LOYALTY AWARDS και να γιορτάζω μαζί με σας, όλα εκείνα τα οποία συνδυάζουν την επίτευξη υψηλών στόχων με την υπέρβαση ευγενών προσδοκιών.
Φέτος, για 4ο συνεχόμενο έτος, παρουσιάζουμε τους νικητές των υψηλού κύρους Βραβείων Loyalty. Στην πορεία αυτών των χρόνων, ο θεσμός των Βραβείων Loyalty της BOUSSIAS, έγινε δεκτός με ενθουσιασμό και υιοθετήθηκε πλήρως από την κοινότητά μας.
Όπως όλοι γνωρίζουμε, η περασμένη χρονιά χαρακτηρίστηκε ως έτος υψηλής αβεβαιότητας κατά τη διάρκεια της οποίας συνέβησαν παγκοσμίως πρωτοφανή γεγονότα. Η ελπίδα όμως δεν έλειψε, και έτσι όλοι εμείς ατενίζουμε ένα λαμπρό μέλλον με την προσδοκία ότι θα ξεπεράσουμε επιτυχώς την ταραχώδη αυτή περίοδο. Πραγματικά, το πνεύμα επιχειρηματικότητας και δημιουργικότητας, οι ικανές δεξιότητες management και η σκληρή ομαδική εργασία, σας οδήγησε στην επιτυχία.
Η στιγμή όμως ήρθε για να γιορτάσουμε. Είναι η στιγμή να παρουσιάσουμε τους νικητές των Βραβείων για τους νικητές του 2021. Μετά από μια αυστηρή διαδικασία αξιολόγησης, αναδεικνύουμε και τιμούμε τους εφετινούς νικητές για την αφοσίωσή τους στην κοινωνία στην οποία ζούμε, για την ηθική τους και την επιτυχία τους να δημιουργούν αξία για τον πελάτη.
Σας εύχομαι πάντα πολλές επιτυχίες και επίτευξη των μελλοντικών στόχων σας.

Καθηγητής Γιώργος Σιώμκος
Πρόεδρος Κριτικής Επιτροπής Αξιολόγησης των
LOYALTY AWARDS 2021

Για 4η χρονιά, ο θεσμός των Loyalty Awards, που διοργανώνεται από την BOUSSIAS, παρουσίασε τα πιο καινοτόμα και αποτελεσματικά για την αφοσίωση των πελατών, προγράμματα loyalty στη χώρα μας. Δεδομένων των δύσκολων συνθηκών λόγω της πανδημίας, η συμμετοχή φέτος ξεπέρασε κάθε προσδοκία και προηγούμενο και κορυφώθηκε με την Τελετή Απονομής και Φωτογράφισης που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 1 Ιουνίου, στο House 124, στην Αγ. Παρασκευή, με την παρουσία των νικητών και μελών της Κριτικής Επιτροπής. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με την απόλυτη τήρηση του υγειονομικού πρωτοκόλλου και αυστηρά μέτρα προστασίας από την Covid-19, ενώ οι παρευρισκόμενοι είχαν υποβληθεί σε τεστ.

Τιμητική Διάκριση

Η φετινή διοργάνωση των Loyalty Awards απονέμουν τιμητική διάκριση στον κύριο Κωνσταντίνο Μαχαίρα, Πρόεδρο ΙΕΛΚΑ για το σύνολο της προσφοράς του στην αναγνώριση των πρωτοβουλιών Customer Loyalty στη χώρα μας. Το τιμητικό βραβείο παρέλαβε ο κύριος Μαχαίρας από τον κύριο Frank ThibautΠρόεδρο ΔΣ ΕΙΕΠ κατά τη διάρκεια της τελετής απονομής και φωτογράφισης.

Κορυφαίες Διακρίσεις

Ως Loyalty Agency της χρονιάς διακρίθηκε η Warply για μία σειρά βραβευμένων έργων που αφορούν τους: Υπουργείο Τουρισμού και ΕΟΤ (Visit Greece App), ΕΚΟ (ΕΚΟ Mobile Application), Γερμανός (G – App), Pernod Ricard Hellas (JAMESON J-CLUB Mobile Application), Anytime By Interamerican (Anytime Club), Eurobank (€ΠΙΣΤΡΟΦΗ EUROBANK), Ελληνικό Υπουργείο Ανάπτυξης κα Επενδύσεων και η Γενική Γραμματεία Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή (e-Καταναλωτής) και το πρόγραμμα Warply Smart Vending.
Τον τίτλο Loyalty Marketer of the Year απέσπασαν η Τράπεζα Πειραιώς και η Παπαστράτος που ισοψήφησαν σε βαθμολογία στις κατηγορίες που υπέβαλαν. Συγκεκριμένα η Τράπεζα Πειραιώς ξεχώρισε με τα πρόγραμματα “yellow” και “Ψωνίζω στη Γειτονιά” και η Παπαστράτος με την ψηφιακή πλατφόρμα επικοινωνίας B2B2C της Μικρής Λιανικής – Παπαστράτος Open. Τον τίτλο Loyalty Brand of the Year απέσπασε η Visit Greece για την ελληνική ταξιδιωτική πλατφόρμα Visit Greece app που δημιούργησε η Warply για το Υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ.
Τη διάκριση Platinum για την υψηλότερη βαθμολογία στην ενότητα Best Use of Marketing & Communication απέσπασε η Goody’s Everest για το All Star Club. Η Warply απέσπασε τα δύο ακόμα Platinum βραβεία που απονεμήθηκαν, στην ενότητα Best in Loyalty & Engagement με το Visit Greece App και στην ενότητα Best Use of Digital Technology με το G-App, της Γερμανός.

Loyalty Awards 2020

Warply και Παπαστράτος οι μεγάλοι νικητές

H εταιρεία Warply ανακηρύχθηκε Loyalty Agency of the Year, ως αποτέλεσμα των υψηλών διακρίσεων που πέτυχαν οι υποψηφιότητές της για έργα που σχεδίασε και εκτέλεσε για λογαριασμό εταιρικών πελατών, όπως η Anytime, η ΕΚΟ, η Εθνική Τράπεζα, η Eurobank, η Praktiker κ.ά. Αντίστοιχα, χάρη στις πολλαπλές διακρίσεις που απέσπασε η υποψηφιότητα για την ψηφιακή πλατφόρμα επικοινωνίας B2B2C της μικρής λιανικής, ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ OPEN, ο ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ διατηρεί για δεύτερη συνεχή χρονιά τον τίτλο Loyalty Brand of the Year.

Στα Loyalty Awards 2020, υποβλήθηκαν και συμμετείχαν περισσότερα loyalty schemes συγκριτικά με κάθε προηγούμενη διοργάνωση. Ο ανταγωνισμός για μια θέση στο βάθρο ήταν εντονότερος από ποτέ, καθώς στον διαγωνισμό έλαβαν μέρος νέα προγράμματα που λανσαρίστηκαν μέσα στην προηγούμενη περίοδο, καθώς και αρκετά από τα υφιστάμενα, τα οποία ανανεώθηκαν σε μεγάλο βαθμό, ενσωματώνοντας περισσότερα προνόμια και νέες ευκαιρίες για διάδραση με το κοινό. Το έργο της κριτικής επιτροπής ήταν εξαιρετικά δύσκολο, ένεκα του πλήθους και της ποιότητας των φακέλων, καθώς οι κριτές κλήθηκαν να αξιολογήσουν τις υποψηφιότητες εν μέσω της πανδημίας του COVID-19.

Τα φετινά Gold βραβεία κατάφεραν να κερδίσουν οι υποψηφιότητες των εταιρειών: Τράπεζα Πειραιώς, Cosmote, AB Βασιλόπουλος, Warply & Praktiker, Everest, Εθνική Τράπεζα, Attica Group, METRO AEBE – MY MARKET, Warply & GERMANOS, Pobuca & Schneider Electric, Παπαστράτος, Qivos & Balfin, Warply & Ecoelastika, LEROY MERLIN (SGB ΑΕ), Eurobank, Qivos & Galerie de Beauté, Warply & Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος.

Loyalty Awards 2019

Έλαμψαν οι νικητές στη μεγάλη γιορτή του Loyalty

Στην τελετή απονομής των 2ων Loyalty Awards, στο Gazarte

Με την παρουσία περισσότερων από 200 επιχειρηματιών και στελεχών μεγάλων επιχειρήσεων από τον ευρύτερο χώρο του λιανεμπορίου, πραγματοποιήθηκε εχθές, Τρίτη 2 Απριλίου, η τελετή απονομής των Loyalty Awards 2019. Στο πλαίσιο της διοργάνωσης, η Παπαστράτος αναδείχθηκε «Loyalty Brand of the Year», ενώ η QIVOS απέσπασε για δεύτερη συνεχή χρονιά τη διάκριση «Loyalty Agency of the Year».

Τα βραβεία διοργανώθηκαν για δεύτερη φορά από τη BOUSSIAS με σκοπό την ανάδειξη των βέλτιστων πρακτικών στην επιβράβευση και την πιστότητα πελατών, σε κλάδους όπως το λιανεμπόριο, οι τράπεζες, οι ασφάλειες, οι τηλεπικοινωνίες, ο τουρισμός και άλλοι.

Loyalty Awards 2019 Ceremony

Την τελετή άνοιξε με χαιρετισμό του ο Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής, Κωνσταντίνος Μαχαίρας, Πρόεδρος του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), ο οποίος αναφέρθηκε στην ελπιδοφόρο αύξηση των φετινών υποψηφιοτήτων στη διοργάνωση, καθώς και στην ποικιλία που τις χαρακτήρισε. Συγκεκριμένα, ανέφερε: «Ήταν ξεκάθαρες οι προθέσεις σας να χτίσετε αποτελεσματικές σχέσεις με τους πελάτες σας και είναι ξεκάθαρο ότι βλέπετε τα προγράμματα πιστότητας ως επένδυση, όχι μόνο για την ανάπτυξη των πωλήσεων, αλλά και για την ανάπτυξη του equity των εταιρειών σας. Κι αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό γιατί στα χρόνια που έρχονται οι κάρτες πιστότητας και τα loyalty προγράμματα θα είναι αυτά τα οποία θα σας διαφοροποιούν στην αγορά. Η ολιστική σας προσέγγιση και οι αναλύσεις των data επικεντρώθηκαν ή στη διατήρηση ή στην αύξηση των πιστών πελατών σας και νομίζω πως και οι δύο στόχοι επετεύχθησαν από τα προγράμματα που είδαμε». Κλείνοντας, τόνισε ότι η αγορά στο μέλλον θα είναι αρκετά διαφοροποιημένη από ότι είναι σήμερα και κάλεσε τους παρευρισκόμενους να αναπτύξουν ακόμα πιο προηγμένα προγράμματα πιστότητας.

Η τελετή συνεχίστηκε με την παρουσίαση των βραβείων που κατέκτησαν οι διαγωνιζόμενες εταιρείες. Χρυσά βραβεία κέρδισαν οι υποψηφιότητες των εταιρειών: Τράπεζα Eurobank Ergasias, Coral ΑΕ, ΑΒ Βασιλόπουλος, QIVOS – Galerie de Beauté, Goody’s Burger House, Attica Group, Royal Canin – Flip New Media, Παπαστράτος -Threenitas SA, Τράπεζα Πειραιώς, Ολυμπιακή Ζυθοποιία – LoyaltyGrid by Sheepfish SA, Α.Ε.Ε.Γ.Α «Η Εθνική» και QIVOS – Marks & Spencer Μαρινόπουλος Ελλάδος.

Η βραδιά κορυφώθηκε με τις απονομές των σημαντικών διακρίσεων, «Loyalty Brand of the Year» που απονεμήθηκε στην Παπαστράτος και «Loyalty Agency of the Year» που απονεμήθηκε στην εταιρεία QIVOS, για δεύτερη συνεχή χρονιά. Με τη φωτογράφιση των νικητών, που ανανέωσαν το ραντεβού τους για την επόμενη χρονιά, η βραδιά έκλεισε με το κοινό να απολαμβάνει το ποτό του σε
χαλαρό, εορταστικό κλίμα, στο roof bar του Gazarte.
Τα βραβεία απένειμαν στους νικητές οι: Κωνσταντίνος Μαχαίρας, Πρόεδρος Κριτικής Επιτροπής & Πρόεδρος ΙΕΛΚΑ, Μαρία Πάτση, Γενική Διευθύντρια Warply, Αντώνης Ποταμίτης, Πρόεδρος ΙΠΕ, Γεώργιος Σιώμκος, Καθηγητής στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Αντώνης Ζαΐρης, Γενικός Διευθυντής & Αναπληρωτής Αντιπρόεδρος ΣΕΛΠΕ και Αγγελίνα Μιχαηλίδου, Γενική Διευθύντρια Response και Μέλος ΔΣ ΕΙΕΠ. Παρουσιαστής της τελετής απονομής ήταν ο δημοσιογράφος Πέτρος Κουμπλής. Χορηγός των βραβείων είναι η εταιρεία Warply και υποστηρικτής η εταιρεία Response.

Loyalty Awards 2018

Έλαμψαν οι καλύτεροι του Loyalty, για πρώτη χρονιά!

Στην τελετή απονομής των 1ων Loyalty Awards, στο Gazarte

Με την παρουσία περισσότερων από 200 επιχειρηματιών και στελεχών μεγάλων επιχειρήσεων από τον ευρύτερο χώρο του retail, του marketing και της τεχνολογίας, πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 24 Απριλίου η τελετή απονομής των Loyalty Awards 2018. Πρόκειται για την πρώτη διοργάνωση των βραβείων που δημιουργήθηκαν από τη BOUSSIAS με σκοπό την ανάδειξη των βέλτιστων πρακτικών στην επιβράβευση και την πιστότητα πελατών, σε κλάδους όπως το λιανεμπόριο, οι τράπεζες, οι ασφάλειες, οι τηλεπικοινωνίες, ο τουρισμός και άλλοι.

Η βραδιά ξεκίνησε με το καλωσόρισμα του υπεύθυνου οργάνωσης των βραβείων, εκ μέρους της BOUSSIAS, κ. Βασίλη Καφίρη, ο οποίος τόνισε πως με τον θεσμό των Loyalty Awards επιχειρείται να απεικονιστεί γλαφυρά ο πήχης τον οποίο θα πρέπει να ξεπερνούν κάθε χρονιά οι επιχειρήσεις, που περιλαμβάνουν προγράμματα πιστότητας και επιβράβευσης στο οπλοστάσιό τους.

Loyalty Awards 2018 Ceremony

Τον λόγο πήρε ο πρόεδρος της κριτικής επιτροπής, κ. Κωνσταντίνος Μαχαίρας, πρόεδρος του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), ο οποίος αναφέρθηκε στη σημασία που έχουν τα βραβεία για την αγορά, τονίζοντας ότι η επένδυση σε ολοκληρωμένα προγράμματα πιστότητας, όταν οι δεσμοί των brands με το καταναλωτικό κοινό έχουν δεχθεί ισχυρότατο πλήγμα, πρέπει να είναι βασικό μέλημα των επιχειρήσεων. «Τα προγράμματα πρέπει να έχουν ως στόχο τη μετατροπή των customers σε shoppers, δίνοντάς τους συνεχώς λόγους για να επιλέγουν τα brands που υποστηρίζουν. Ειδικότερα σε μια εποχή που το λιανεμπόριο αλλάζει τόσο γρήγορα, ώστε μέσα στην επόμενη πενταετία δεν θα μοιάζει καθόλου με αυτό που γνωρίζουμε σήμερα, πρέπει όλοι να είμαστε σε εγρήγορση», είπε ο κ. Μαχαίρας, ολοκληρώνοντας την ομιλία του. Στη συνέχεια, απένειμε το πρώτο βραβείο της βραδιάς. Το τιμητικό βραβείο των Loyalty Awards 2018 απονεμήθηκε στον κ. Παναγιώτη Λύκο, πρόεδρο Δ.Σ. της εταιρείας Inform-Λύκος, για τη συμβολή του στην ανάπτυξη των υποδομών του λιανεμπορίου και ειδικότερα σε τομείς που συνδέονται άμεσα με την ενίσχυση της σχέσης των επιχειρήσεων με τους πελάτες τους. Το βραβείο παρέλαβε για λογαριασμό του 90χρονου πλέον κ. Παναγιώτη Λύκου, ο εγγονός του κ. Πάνος Λύκος, σε κλίμα έντονης συγκινησιακής φόρτισης.

Η τελετή συνεχίστηκε με την παρουσίαση των βραβείων που κατέκτησαν οι διαγωνιζόμενες εταιρείες. Χρυσά βραβεία κέρδισαν οι υποψηφιότητες των εταιρειών: Εθνική Τράπεζα, Vodafone Greece, Goody’s Burger House, Τράπεζα Πειραιώς, Χρυσή Ευκαιρία, QIVOS – FF Group, West – WIND, Β.ΚΑΥΚΑΣ, SiEBEN – Vero, ΤΡΑΠΕΖΑ EUROBANK ERGASIAS και WIND.

Η βραδιά κορυφώθηκε με τις απονομές των σημαντικών διακρίσεων, «Loyalty Brand of the Year» που απέσπασε η WIND και «Loyalty Agency of the Year» η εταιρεία QIVOS.

Με την φωτογράφιση των νικητών, που ανανέωσαν το ραντεβού τους για την επόμενη χρονιά, η βραδιά έκλεισε με το κοινό να απολαμβάνει το ποτό του σε χαλαρό, εορταστικό κλίμα, στο roof bar του Gazarte.

Τα βραβεία απένειμαν στους νικητές οι κ.κ.: Κωνσταντίνος Μαχαίρας, Πρόεδρος Κριτικής Επιτροπής & Πρόεδρος ΙΕΛΚΑ, Γιώργος Σαρηγιαννίδης, CEO WEST, Αντώνης Ποταμίτης, Πρόεδρος Ινστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδος, Αγγελίνα Μιχαηλίδου, Γενική Διευθύντρια Response, Αντώνης Ζαΐρης, Γενικός Διευθυντής & Αναπληρωτής Αντιπρόεδρος, Σύνδεσμος Επιχειρήσεων & Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος, Ευάγγελος Καραλής, CEO, QIVOS, Frank Thibaut, Πρόεδρος, Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών, Μαργαρίτα Κορομηλά, Chief Marketing Officer, ATC, Γιώργος Μητρόπουλος, Country Business Development Leader, Εrnst & Υoung, Αδάμ Βρεχόπουλος, Αναπληρωτής Καθηγητής , Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας (ΔΕΤ), Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Πέτρος Ιμιρζιάδης, Business Development Head / Partner, Sales Promotion Center, Γιώργος Μπαμπαλιάρης, Senior Management Consultant, Optimal HR, Πάνος Μελισσαρόπουλος, Co-founder & Head of Business Development, Moosend, Άννα Σαββίδου, Marketing Manager, Linakis Digital, Πάνος Κοντόπουλος, Συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος, Wedia, Αντώνης Κοτζαμανίδης, CEO, Entersoft και Νίκος Μανιάτης, Manager of Enterprise & Commercial Sales, IBM.

Η τελετή απονομής είχε ως παρουσιάστρια την ιδιαιτέρως συμπαθή στο κοινό ηθοποιό κ. Βαλέρια Κουρούπη.

Χορηγός των βραβείων είναι η εταιρεία WEST και υποστηρικτής η εταιρεία RESPONSE.

Tα βραβεία και οι νικητές

Brand of the year
ΑΒ Βασιλόπουλος
Agency of the year
Plushost 
Best in Loyalty & Engagement per Industry
PLATINUM Lidl Ελλάς και ΣΙΑ Ο.Ε.: Lidl Plus
Best in Banking, Insurance  & Financial Services
GOLD Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος: go4more
Best in Jewellery
GOLD Plushost: Pandorashop.gr
Best in Tobacco
GOLD Plushost: Nobacco.gr
SILVER  DigitalWise: My Glo Club
Best in Energy
GOLD AVIN OIL: AVIN Κερδίζω
Best in Telecom
GOLD COSMOTE: What’s Up Reload It
Best in Retail
GOLD Lidl Ελλάς και ΣΙΑ Ο.Ε.: Lidl Plus
SILVER Coral AE - Shell Licensee: allSmart - Πρόγραμμα επιβράβευσης των πρατηρίων Shell
BRONZE ΑΒ Βασιλόπουλος: Πρόγραμμα Πιστότητας AB Plus
Best in Fashion & Beauty
GOLD Plushost: Centraleshop.gr
SILVER Pobuca & DUST+CREAM: beauty+ by Pobuca
BRONZE Sephora Greece: Πρόγραμμα Επιβράβευσης SEPHORA
BRONZE Qivos - Marks & Spencer: Bonus Card M&S
Best in Health & Pharma
GOLD DOPE Studio: IASO WoW MoM
Best in Sports, Culture & Entertainment
GOLD ΟΠΑΠ Α.Ε.: ΟΠΑΠ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΕΙΣ
Best Initiative
PLATINUM Qivos - Padu: Padu
Most Innovative Initiative
GOLD Qivos - Padu: Padu
SILVER OPAP S.A.
BRONZE ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ Α.Β.Ε.Σ.: IQOS CLUB | Tο loyalty πρόγραμμα του IQOS
Best Long Term Initiative
GOLD Τράπεζα Πειραιώς: yellow. Πρόγραμμα συνολικής Τραπεζικής Επιβράβευσης της Τράπεζας Πειραιώς
SILVER LEROY MERLIN: LEROY MERLIN CLUB
BRONZE Lidl Ελλάς και ΣΙΑ Ο.Ε.: Lidl Plus
Best Initiative During Crisis
GOLD Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος: go4more
SILVER Elpedison S.A.: Elpedison By Your Side
Best New Product / Service Loyalty  Initiative
GOLD Coral AE - Shell Licensee: allSmart - Πρόγραμμα επιβράβευσης των πρατηρίων Shell - Nέες δυνατότητες επιβράβευσης
SILVER ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ Α.Β.Ε.Σ.: IQOS CLUB | Tο loyalty πρόγραμμα του IQOS
BRONZE ΑΒ Βασιλόπουλος: Νέα AB Plus: Ένας κόσμος που σε κερδίζει
Best in E-commerce
GOLD METRO Cash & Carry: Eshop METRO Cash & Carry - Η πιο ολοκληρωμένη e-εμπειρία για κάθε επαγγελματία
SILVER Plushost: Pandorashop.gr
BRONZE Plushost: Nobacco.gr
Best in Omnichannel
GOLD METRO Cash & Carry: Eshop METRO Cash & Carry – Mια 360ο εμπειρία για κάθε επαγγελματία
SILVER Plushost: Nobacco.gr
BRONZE novibet: Η απόλυτη εμπειρία ψυχαγωγίας σε όλα τα σημεία επαφής
Best B2B Initiative
GOLD METRO Cash & Carry: Πρόγραμμα επαγγελματικής καθοδήγησης HO.RE.CA. «Πετυχαίνουμε Μαζί με τα METRO Cash & Carry»
Best Use of Rewards & Incentives
GOLD OPAP | Online CRM Department
SILVER ΟΠΑΠ Α.Ε.: ΟΠΑΠ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΕΙΣ
BRONZE Plushost: Nobacco.gr
Best Partnership Initiative
GOLD ΑΒ Βασιλόπουλος, Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας: Ενώνοντας τις δυνάμεις μας για να προσφέρουμε περισσότερα στους πελάτες μας – Κερδίζεις διπλά!
GOLD DOPE Studio: IASO WoW MoM
SILVER Qivos - Balfin Group: haPPy
BRONZE Anytime by Interamerican: Anytime Club
Best CSR Initiative
GOLD Lidl Ελλάς και ΣΙΑ Ο.Ε.: Lidl Plus
SILVER Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος: go4more
SILVER Pet City Group ΑΕΒΕ: Pet City Act Pawsi+ive
BRONZE Σούπερ Μάρκετ Γαλαξίας - DEVA Group: Καμπάνια "Καλοσκοπή Restart" - Σούπερ Μάρκετ Γαλαξίας - Henkel - DEVA Group
Best Short Term Initiative
BRONZE ΑΒ Βασιλόπουλος: 30€ = 30 πόντοι - Αυτό κι αν είναι Plus!
SILVER ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ Α.Β.Ε.Σ.: IQOS CLUB | Tο loyalty πρόγραμμα του IQOS
GOLD Plushost: Pandorashop.gr
Best Use of Marketing & Communication
PLATINUM ΑΒ Βασιλόπουλος, OGILVY: Social Media επικοινωνία για το ανανεωμένο πρόγραμμα πιστότητας AB Plus
Best Marketing Campaign
GOLD ΑΒ Βασιλόπουλος, OGILVY: Καμπάνια λανσαρίσματος του ανανεωμένου προγράμματος πιστότητας AB Plus
SILVER LEROY MERLIN: LEROY MERLIN CLUB
BRONZE Τράπεζα Πειραιώς: Πρόγραμμα Επιβράβευσης yellow / yellow Easter campaign
Best Experiential / Live Marketing Campaign
GOLD ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ Α.Β.Ε.Σ.: IQOS CLUB | Tο loyalty πρόγραμμα του IQOS
Best Use of Social Media
GOLD ΑΒ Βασιλόπουλος, OGILVY: Social Media επικοινωνία για το ανανεωμένο πρόγραμμα πιστότητας AB Plus
SILVER Coral AE - Shell Licensee: allSmart - Πρόγραμμα επιβράβευσης των πρατηρίων Shell - Social Media
BRONZE METRO Cash & Carry: Πετυχαίνουμε Μαζί Το πρόγραμμα επαγγελματικής καθοδήγησης γίνεται on demand
 Best Promo Campaign / Contest
BRONZE METRO Cash & Carry: Άγιος Βασίλης μόνο για επαγγελματίες στο eshop METRO Cash & Carry
SILVER Coral AE - Shell Licensee: allSmart - Πρόγραμμα επιβράβευσης των πρατηρίων Shell - allCount
GOLD ΑΒ Βασιλόπουλος, OGILVY: Tα πιο PLUS Χριστούγεννα» από την ΑΒ Plus
Best Use of Brand Advocates & Influencers
GOLD ΑΒ Βασιλόπουλος, OGILVY: Πλάνο Word Of Mouth για τη νέα AB Plus
Best Use of Technology
PLATINUM ΑΒ Βασιλόπουλος: Ο νέος τρόπος να κερδίζεις έρχεται τώρα στο κινητό σου!
Best Use of Mobile
GOLD ΑΒ Βασιλόπουλος: Ο νέος τρόπος να κερδίζεις έρχεται τώρα στο κινητό σου!
SILVER Qivos - Τράπεζα Πειραιώς: Yellow
BRONZE Coral AE - Shell Licensee: allSmart - Πρόγραμμα επιβράβευσης των πρατηρίων Shell - allSmart app
Best Use of Gamification
GOLD ΑΒ Βασιλόπουλος, MPASS: AB Plus Games: Η διαδραστική πλατφόρμα παιχνιδιών
SILVER METRO Cash & Carry: Focus Bonus – Ένα πρόγραμμα που γίνεται παιχνίδι στα μάτια του πελάτη
BRONZE Smile Kiosk: Smile Kiosk Gamification for employees
Best Use of CRM
GOLD ΑΒ Βασιλόπουλος: Προσωποποιημένη 1-1 επικοινωνία με κάθε πελάτη
SILVER METRO Cash & Carry: Eshop METRO Cash & Carry - Ο πελάτης στο επίκεντρο της πιστότητας και του performance
BRONZE Lidl Ελλάς και ΣΙΑ Ο.Ε.: Lidl Plus
Best Use of Data/ Customer Analytics
GOLD OPAP S.A.: Online Tzoker Machine Learning : «Προβλέποντας την πρόθεση βελτιώνεις την εμπειρία»
SILVER LEROY MERLIN: LEROY MERLIN CLUB
BRONZE Σούπερ Μάρκετ Γαλαξίας - DEVA Group: Predictive AI Sales Campaign - Galaxias Loyalty Bonus Card – Σούπερ Μάρκετ Γαλαξίας - Red Bull - DEVA Group
Best Use of Loyalty Management Software
GOLD Σούπερ Μάρκετ Γαλαξίας - DEVA Group: Galaxias Bonus Predictive AI & Data Analysis System
SILVER Qivos - Zakcret: All for you
BRONZE ΑΒ Βασιλόπουλος: Καινοτόμο εργαλείο για τη διακράτηση επαναλαμβανόμενων πελατών
Best In-house Loyalty Team
GOLD Coral AE - Shell Licensee: allSmart - Πρόγραμμα επιβράβευσης των πρατηρίων Shell
SILVER Lidl Hellas & Σια Ο.Ε.: Lidl Plus
BRONZE ΑΒ Βασιλόπουλος: AB Loyalty Superheroes