Όροι συμμετοχής - Οδηγίες

Η διαδικασία αξιολόγησης, τα ζητούμενα και οι όροι συμμετοχής των βραβείων

Δικαίωµα Υποψηφιότητας

Στα βραβεία μπορούν να υποβάλουν υποψηφιότητα όλες οι επιχειρήσεις που εφαρμόζουν προγράμματα loyalty ή λαμβάνουν πρωτοβουλίες με σκοπό το loyalty, καθώς και επιχειρήσεις που παρέχουν συμβουλευτικές υπηρεσίες, κατασκευάζουν ή/και εμπορεύονται αντίστοιχα προγράμματα / τεχνολογίες. Δικαίωμα συμμετοχής έχουν οι εταιρείες οι οποίες λειτουργούν νόμιμα με τις προβλεπόμενες άδειες εργασίας και εδρεύουν στην Ελλάδα.

Μια υποψηφιότητα μπορεί να κατατεθεί σε περισσότερες από μια Κατηγορίες Βράβευσης, εφόσον περιλαμβάνει την περιγραφή και το υποστηρικτικό υλικό που αρμόζει στην εκάστοτε Κατηγορία Βράβευσης. Κάθε υποψηφιότητα θα πρέπει να απαντά με συγκεκριμένη δομή και σαφήνεια ανάλογα με το περιεχόμενο και τα ζητούμενα της κατηγορίας στην οποία υποβάλλεται.

Μετά τη λήξη της προθεσμίας υποβολής υποψηφιοτήτων, δεν επιτρέπεται οποιαδήποτε αλλαγή.

Οι συμμετέχοντες στα βραβεία φέρουν την πλήρη και αποκλειστική ευθύνη για τις υποψηφιότητες που υποβάλλουν, καθώς και για την αλήθεια, πληρότητα και ακρίβεια των στοιχείων που περιλαμβάνονται σε αυτές.

Η αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων από την Κριτική Επιτροπή, πραγματοποιείται με βάση τα στοιχεία που οι συμμετέχοντες έχουν υποβάλει στην online υποψηφιότητα. Η Boussias, ως Διοργανώτρια Εταιρεία, και η Κριτική Επιτροπή δεν φέρουν καμία ευθύνη σε περίπτωση ψευδούς ή ανακριβούς δήλωσης, ή αποσιώπησης ουσιωδών στοιχείων σε μια υποψηφιότητα.

Η Διοργανώτρια Εταιρεία, κατόπιν εισήγησης του Προέδρου ή της επιτροπής αξιολόγησης, διατηρεί το δικαίωμα, μετά την υποβολή των υποψηφιοτήτων, να συγχωνεύσει ή να ακυρώσει κατηγορίες, καθώς και να μεταφέρει υποψηφιότητες σε διαφορετική κατηγορία.

Οι υποψηφιότητες που υποβάλλονται στην κατηγορία “Άλλο” ελέγχονται από την Κριτική Επιτροπή και ο Πρόεδρος αποφασίζει αν θα ταξινομηθούν σε υπάρχουσες (εννοιολογικά κοντινές κατηγορίες) ή θα δημιουργηθούν νέες κατηγορίες όπου και θα ενταχθούν. Η δημιουργία μια νέας τέτοιας κατηγορίας καθώς και τα κριτήρια αξιολόγησής της είναι εξολοκλήρου υπό την εποπτεία της Κριτικής Επιτροπής. Η εταιρεία που υποβάλλει την υποψηφιότητα στην κατηγορία “Other” δεν έχει το δικαίωμα επιλογής δημιουργίας νέας κατηγορίας ή ένταξης της υποψηφιότητάς της στις ήδη υπάρχουσες, αυτό το αναλαμβάνει αυτόματα με την υποβολή της υποψηφιότητας η Κριτική Επιτροπή και την τελική απόφαση την επικυρώνει ο Πρόεδρός της.

Η Διοργανώτρια Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να χρησιμοποιήσει στοιχεία του κειμένου της υποψηφιότητας, τα οποία δεν έχουν δηλωθεί ως εμπιστευτικά, σήματα και διακριτικά γνωρίσματα συμμετεχόντων στο πλαίσιο προβολής των βραβείων και των έργων που διακρίθηκαν σε αυτά.

Μετά την αξιολόγηση της Κριτικής Επιτροπής, η Διοργανώτρια Εταιρεία θα ενημερώσει τους συμμετέχοντες για τα αποτελέσματα.

Ο τρόπος ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων θα είναι προσαρμοσμένος στις υγειονομικές συνθήκες που θα επικρατούν στην χώρα τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή.

Οι συμμετέχοντες και οι υποψηφιότητες που υποβάλλονται δεν ανακοινώνονται δημοσίως. Με εξαίρεση τη Διοργανώτρια Εταιρεία, οι συμμετέχοντες και οι υποβληθείσες υποψηφιότητες γνωστοποιούνται μόνο στα μέλη της Κριτικής Επιτροπής για τους σκοπούς της αξιολόγησης. Μετά την ολοκλήρωση της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων (και εφόσον αυτό είναι εφικτό, δεδομένων των υγειονομικών συνθηκών τη δεδομένη χρονική στιγμή, μετά την ολοκλήρωση της απονομής των βραβείων), ανακοινώνονται μόνο τα βραβευμένα έργα.

Η Διοργανώτρια Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει μονομερώς τους όρους των βραβείων ή να αναβάλει ή ματαιώσει τη διοργάνωση, σε οποιαδήποτε φάση της, εάν συντρέχει σοβαρός λόγος (συμπεριλαμβανομένων ενδεικτικά, και όχι περιοριστικά, γεγονότων ανωτέρας βίας – μεταξύ αυτών και η πανδημία, καθώς και τυχόν μέτρα που λαμβάνονται για την αντιμετώπιση και τον περιορισμό της πανδημίας). Σε κάθε περίπτωση, η Διοργανώτρια Εταιρεία θα ενημερώσει σχετικά τους συμμετέχοντες μέσω email.

Οι συμμετέχοντες στα βραβεία ουδεμία αξίωση δύνανται να προβάλλουν έναντι της Διοργανώτριας Εταιρείας απορρέουσα από τις ως άνω ενέργειες, καθώς και εν γένει από τη συμμετοχή τους στα βραβεία.

Οι συμμετέχοντες, υποβάλλοντας την υποψηφιότητά τους, αποδέχονται πλήρως και ανεπιφύλακτα τους παραπάνω όρους συμμετοχής, καθώς και τις αποφάσεις της Κριτικής Επιτροπής, οι οποίες δεν αμφισβητούνται. Οι συμμετέχοντες παραιτούνται κάθε σχετικής αξίωσης τους.

Υποβολή υποψηφιοτήτων

Διαδικασία έγκυρης υποβολής υποψηφιοτήτων

Για να θεωρηθεί έγκυρη μια υποψηφιότητα, θα πρέπει μέχρι την προθεσμία υποβολής υποψηφιοτήτων:

  • Να συµπληρώσετε και να υποβάλετε την ηλεκτρονική αίτηση υποψηφιότητας έως 02.04.2021.
  • Nα πραγματοποιηθεί η κατάθεση του συνολικού κόστους όλων των υποψηφιοτήτων στους τραπεζικούς λογαριασμούς που αναγράφονται στην ιστοσελίδα των www.loyaltyawards.gr και να σταλεί το αποδεικτικό κατάθεσης στο e-mail: [email protected]

Ζητούμενα Υποψηφιοτήτων

Για να υποβάλετε τις υποψηφιότητές σας στην online αίτηση, θα σας ζητηθεί να παρέχετε υποχρεωτικά τα παρακάτω ζητούµενα:

Υποχρεωτικά ζητούμενα για όλες τις ενότητες εκτός 15. Best In-house Loyalty Team

  1. Τίτλος προγράμματος επιβράβευσης / αφοσίωσης
    Συμπληρώστε τον τίτλο του προγράμματος επιβράβευσης / αφοσίωσης με πεζοκεφαλαία γράμματα, όπως επιθυμείτε να ανακοινωθεί.
  2. Επωνυμία Μάρκας / Brand
    Συμπληρώστε την επωνυμία της Μάρκας / Brand όπως επιθυμείτε να ανακοινωθεί. Τα brands μπορεί να είναι περισσότερα από ένα (π.χ. Marketing Week, Daily Fax).
  3. Επωνυμία παρόχου υπηρεσιών Loyalty / Engagement
    Συμπληρώστε την επωνυμία του παρόχου υπηρεσιών Loyalty / Engagement όπως επιθυμείτε να ανακοινωθεί.

Υποχρεωτικά ζητούμενα για την ενότητα 15. Best In-house Loyalty Team

  1. Τίτλος υποψηφιότητας
    Συμπληρώστε τον τίτλο υποψηφιότητας με πεζοκεφαλαία γράμματα, όπως επιθυμείτε να ανακοινωθεί.
  2. Συμμετέχουσα εταιρεία
    Συμπληρώστε τη συμμετέχουσα εταιρεία με πεζοκεφαλαία γράμματα, όπως επιθυμείτε να ανακοινωθεί.

Γενικά ζητούμενα – υποχρεωτικά

  1. Περιγραφή & στοιχεία της υποψηφιότητας (έως 1.000 λέξεις)
    Περιγράψτε το προϊόν / υπηρεσία που υποβάλλετε, παραθέτοντας όσο το δυνατόν περισσότερα ποσοτικά και ποιοτικά στοιχεία και αναφέροντας την καινοτομία, τα οφέλη και τα αποτελέσματα που είχε, σύμφωνα με την κατηγορία που συμμετέχει, λαμβάνοντας υπόψη τα κριτήρια αξιολόγησης και αναφέροντας τους λόγους για τους οποίους πιστεύετε ότι θα πρέπει να βραβευθεί στη συγκεκριμένη κατηγορία.
    Καθώς το κείμενο υποψηφιότητας είναι μείζονος σημασίας κατά την αξιολόγηση κάθε υποψηφιότητας, σας ενθαρρύνουμε:
    • Να δώσετε έμφαση στα στοιχεία εκείνα που καθιστούν τη συγκεκριμένη συναλλαγή ή την παρουσία της ομάδας στην αγορά μοναδική, ανταγωνιστική και καινοτόμο στην κατηγορία που υποβάλλετε υποψηφιότητα.
    • Να συμπεριλάβετε ποιοτικά ή ποσοτικά δεδομένα και χαρακτηριστικά, που κατά την κρίση σας, ενισχύουν την υποψηφιότητα σας.
    • Να περιγράψετε με σαφήνεια το περιβάλλον της αγοράς που κινείται η υποψηφιότητά σας, καθώς και τους λόγους για τους οποίους θεωρείτε ότι πρέπει να ξεχωρίσει η υποψηφιότητά σας.
    • Να περιγράψετε τεκμηριωμένα τα αποτελέσματα/οφέλη που προέκυψαν από μια συγκεκριμένη συναλλαγή ή από την συνολική παρουσία της υποψήφιας ομάδας σε συγκεκριμένο κλάδο της αγοράς – θα συνεκτιμηθούν ποιοτικά και ποσοτικά στοιχεία αναφορικά με τον τρόπο αντιμετώπισης προκλήσεων.
  2. Στην παραπάνω περιγραφή υπάρχουν εμπιστευτικά στοιχεία; – υποχρεωτικό
    Παρακαλούμε να μας επισημάνετε αν στην περιγραφή της υποψηφιότητάς σας υπάρχουν εμπιστευτικά στοιχεία, τα οποία δεν θέλετε να δημοσιοποιηθούν.
    Διευκρινίζεται ότι εφόσον υπάρχουν εμπιστευτικά στοιχεία, η Διοργανώτρια Εταιρεία δεν θα προβεί στη δημοσιοποίησή τους, ωστόσο θα τα γνωστοποιήσει σε όσους έχουν σχέση µε τη διοργάνωση και την αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων (συμπεριλαμβανομένης ενδεικτικά, και όχι περιοριστικά της Κριτικής Επιτροπής, η οποία θα αξιολογεί αλλά δεν θα δημοσιοποιεί τυχόν εμπιστευτικά στοιχεία).
    Η Διοργανώτρια Εταιρεία ουδεμία ευθύνη φέρει για στοιχεία της υποψηφιότητας τα οποία δημοσιοποιήθηκαν και τα οποία δεν είχαν χαρακτηρισθεί ως εμπιστευτικά κατά την υποβολή της υποψηφιότητας από τη συμμετέχουσα εταιρεία/ομάδα, η οποία είναι και αποκλειστικά υπεύθυνη.
  3. Media – ready Synopsis (έως 100 λέξεις) – υποχρεωτικό
    Παρακαλούμε να καταρτίσετε μια σύνοψη της υποψηφιότητάς σας, η οποία θα δημοσιευθεί, σε περίπτωση βράβευσής σας, ενδεικτικά στην ιστοσελίδα των www.loyaltyawards.gr, τα έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα της Boussias, δελτία τύπου σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης τρίτων κλπ. Γράψτε την περιγραφή της υποψηφιότητάς σας με μεστό χαρακτήρα. Συμπεριλάβετε τους κύριους λόγους τεκμηρίωσης, τα οφέλη και συμπεράσματα της υποψηφιότητάς σας και αποφύγετε κείμενα εμπορικού – διαφημιστικού χαρακτήρα. Η Διοργανώτρια Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύσει κείμενα, εφόσον αυτά δεν αποσταλούν μαζί με την υποψηφιότητα ή δεν πληρούν τα παραπάνω κριτήρια.

Γενικά ζητούμενα – προαιρετικά

  1. Links(προαιρετικά)
    Προσθέστε ένα ή περισσότερα ενεργά links της υποψηφιότητάς σας
  2. Gallery (προαιρετικά – αρχεία png, jpg ή gif, έως 5 ΜΒ το αρχείο)
    Προσθέστε οπτικό υλικό εάν πιστεύετε ότι θα διευκολύνει το έργο της Κριτικής Επιτροπής και θα συμβάλει στην καλύτερη κατανόηση και αξιολόγηση της υποψηφιότητας.
  3. Γραφήματα (προαιρετικά – αρχείο .pdf, έως 4 αρχεία, μέχρι 20MB το αρχείο)
    Συμπεριλάβετε γραφήματα (σε pdf) εάν πιστεύετε ότι θα διευκολύνουν το έργο της Κριτικής Επιτροπής και θα συμβάλουν στην καλύτερη κατανόηση και αξιολόγηση της υποψηφιότητας.
  4. Case Study Video Link (προαιρετικά – YouΤube, Vimeo, Wistia, Loom ή Facebook Video)
    Προσθέστε το video της υποψηφιότητάς σας. (https://www.youtube.com/ watch?v=12345678 ή https://vimeo. com/12345678)

    Για συμβουλές πώς να συντάξετε μια πετυχημένη υποψηφιότητα, συμβουλευτείτε το site των βραβείων ή μιλήστε με τον υπεύθυνο συμμετοχών.

Αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων

Κριτική Επιτροπή

Όλες οι υποψηφιότητες θα αξιολογηθούν από την Κριτική Επιτροπή, πρόεδρος της οποίας είναι ο Γεώργιος Σιώμκος, Καθηγητής A’ βαθμίδας, Κοσμήτορας Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Τα μέλη της Κριτικής Επιτροπής είναι εμπειρογνώμονες, πανεπιστημιακοί, εκπρόσωποι φορέων και υψηλόβαθμα στελέχη του marketing, της διαφήμισης και της εξυπηρέτησης πελατών.

Η Διοργανώτρια Εταιρεία προβαίνει σε διαχωρισμό των κριτών σε ομάδες, διασφαλίζοντας ότι δεν υπάρχει σύγκρουση συμφερόντων και ότι οι κριτές έχουν ένα λογικό όγκο υποψηφιοτήτων ο καθένας ώστε να πραγματοποιούν σε βάθος μελέτη και αξιολόγησή τους. Κανένας κριτής δεν γνωρίζει ποιοι άλλοι κριτές ανήκουν στην ίδια ομάδα αξιολόγησης, για λόγους διατήρησης της ανωνυμίας και για τη διασφάλιση της αμεροληψίας των αποτελέσματος.

Η ψηφοφορία είναι μυστική και αυστηρά προσωπική, ώστε να διασφαλίζεται η αντικειμενικότητα των αποτελεσμάτων και να μην επηρεάζεται το μέλος της Κριτικής Επιτροπής από τις βαθμολογίες ή απόψεις άλλων.

Τα μέλη της Κριτικής Επιτροπής ΔΕΝ βαθμολογούν:

  • Υποψηφιότητες που έχουν υποβληθεί από την εταιρεία/φορέα όπου εργάζονται.
  • Υποψηφιότητες που έχουν υποβληθεί από εταιρείες που συμμετέχουν στον ίδιο όμιλο εταιρειών με αυτές.
  • Υποψηφιότητες που έχουν υποβληθεί από τρίτη εταιρεία (π.χ. πελάτη) και αφορούν έργο/συναλλαγή/υπόθεση στην οποία συμμετείχε η εταιρεία στην οποία τα μέλη της Κριτική Επιτροπής εργάζονται. Τα μέλη της Κριτικής Επιτροπής οφείλουν να αυτοεξαιρεθούν από τη βαθμολόγηση οποιασδήποτε άλλης συμμετοχής με την οποία έχουν κάποια σχέση, προβαίνοντας σε σχετική δήλωση στην online πλατφόρμα αξιολόγησης.

Κριτήρια αξιολόγησης

  • Στρατηγική & Οφέλη:
    Ποιος ήταν ο σκοπός του προγράμματος ή της ενέργειας και πως σχετίζεται με τις ευρύτερες εταιρικές πρακτικές. Ποια ποιοτικά και καινοτόμα χαρακτηριστικά προέκυψαν κατά την εκτέλεση του έργου (ως έργο, το πρόγραμμα αφοσίωσης ή η πρωτοβουλία που είχε ως στόχο την αφοσίωση) και πώς διαφοροποιήθηκε από τον ανταγωνισμό; Ποια μετρήσιμα αποτελέσματα και ποιοτικά οφέλη προέκυψαν από το έργο για την εταιρεία σας;
  • Ανάπτυξη & Θέση στην αγορά:
    Ποια τα βασικά οικονομικά στοιχεία όσον αφορά τη θέση της εταιρείας στην αγορά (τζίρος, μερίδιο αγοράς κ.λπ.); Πώς μεταβλήθηκαν οι αριθμοί αυτοί τα τελευταία δύο χρόνια, ένεκα των προγραμμάτων και πρωτοβουλιών αφοσίωσης; Σε ποια επίπεδα εξελίχθηκε η επιχείρηση (από νέα προϊόντα μέχρι επέκταση σε νέες αγορές, rebranding κ.λπ.) ένεκα της στρατηγικής loyalty τα τελευταία δύο χρόνια;
  • Branding:
    Μέσα από ποιες ενέργειες και μέσα από ποια κανάλια επικοινώνησε η επιχείρηση στην αγορά τα χαρακτηριστικά που καθιστούν το έργο μοναδικό;
  • Διασφάλιση σταθερού επιπέδου ποιότητας:
    Ποιες οι διαδικασίες, οι πρακτικές και οι τεχνολογίες που επιτρέπουν στην επιχείρηση να διασφαλίζει τη σταθερότητα και τη συνέπεια του επιπέδου της υπηρεσίας που παρέχει;
  • Εµπειρία:
    Ποια τα στοιχεία που διαμορφώνουν την εμπειρία του καταναλωτή και ποια τα στοιχεία μοναδικότητας της εμπειρίας αυτής;
  • Αξιοποίηση τεχνολογίας:
    Με ποιους τρόπους και σε ποια στάδια αξιοποιείται η τεχνολογία με στόχο είτε την αποτελεσματικότητα, είτε την καινοτομία;

Σύστημα Αξιολόγησης

  • Η αξιολόγηση γίνεται βάση των ανωτέρω κριτηρίων αξιολόγησης, τα οποία έχουν γνωστοποιηθεί τόσο στους συμμετέχοντες, όσο και στην Κριτική Επιτροπή.
  • Κάθε υποψηφιότητα αξιολογείται από το 0 έως το 100 (άριστα) με βάση τα ανωτέρω κριτήρια αξιολόγησης.
  • Η τελική βαθμολογία κάθε υποψηφιότητας είναι ο μέσος όρος που εξάγεται από τις βαθμολογίες κάθε κριτή. Αυτή είναι και η τελική βαθμολογία, η οποία επικυρώνεται και από τον Πρόεδρο της Κριτικής Επιτροπής.
  • Αφού ολοκληρωθεί το χρονικό διάστημα της αξιολόγησης και κλείσει πλέον η πλατφόρμα, ο μόνος που αποκτά πρόσβαση σε όλες τις επιμέρους αξιολογήσεις, τα σχόλια των κριτών καθώς και τις βαθμολογίες για κάθε υποψηφιότητα είναι ο Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής, ο οποίος επικυρώνει τα αποτελέσματα και τη διαδικασία.

Κόστος υποψηφιότητας

Από 1-4 υποψηφιότητες: 300€ η κάθε υποψηφιότητα + 24% Φ.Π.Α.

Από 5 υποψηφιότητες και άνω: 250€ η κάθε υποψηφιότητα + 24% Φ.Π.Α.

Από 10 υποψηφιότητες και άνω: 210€ η κάθε υποψηφιότητα + 24% Φ.Π.Α.

Από 21 υποψηφιότητες και άνω: 200€ η κάθε υποψηφιότητα + 24% Φ.Π.Α.

Χρυσός Χορηγός

Warply is the #1 Global Loyalty Solution and one of the largest companies in Mobile Loyalty & Payments in EMEA. Warply has been a trusted partner to several of the world’s leading brands, due to “Warply Engage” all-in-one AI Loyalty & Customer Engagement platform, empowering businesses to increase sales through loyalty and rewards programs, personalized and predictive campaigns, marketing automations, e-couponing, proximity marketing, merchant wallets, gamification, etc.

Τιμητική Υποστήριξη

ΕΙΕΠ

Scientific Partner

Χορηγοί επικοινωνίας

Διοργάνωση

Official Publications